معرفی دستگاه تسمه‌کش تمام اتوماتیک مدل KH101A

معرفی دستگاه تسمه‌کش تمام اتوماتیک مدل KH101A

دستگاه تسمه‌کش تمام اتوماتیک مدل KH101A عموماً برای تسمه زدن و بسته‌بندی کردن کالاهایی استفاده می‌شود که نیاز به سرعت بالایی برای بسته‌بندی دارند. از این دستگاه بدون اینکه احتیاج به اپراتور داشته باشد در ادامه خطوط تولید همچون کانوایر و نوار نقاله استفاده می‌شود.

ویژگی دستگاه تسمه‌کش تمام اتوماتیک

در دستگاههای تسمه‌کش تمام اتوماتیک مدل KH101A، تسمه‌کشی دورتادور محصول به کمک آرک و یا دروازه‌ای که در قسمت بالای تسمه قرار دارد انجام می‌گیرد، که در اصطلاح به آن شوت می‌گویند و به دلیل آن که قسمت آرک بالای دستگاه شبیه به دروازه است، این مدل دستگاه را مدل دروازه ای هم می‌نامند. در این مدل دستگاه تسمه‌کش تمام اتوماتیک ، آرک بالای دستگاه دارای ابعاد مختلفی است که با نیاز مشتری و نوع محصولی که قرار است بسته‌بندی شود، اندازه‌ی دروازه‌ی آن قابل تغییر است. اما در صنعت کارتن‌سازی و صنایع دیگر، عموماً از اندازه‌های استاندارد مورد استفاده واقع می‌شود.

تسمه پت

تسمه نوع PP

تسمه‌ای که در این مدل از دستگاه تسمه‌کشی مورد مصرف قرار می‌گیرد، از نوع PP می‌باشد،‌ بنابراین برای استفاده از این نوع تسمه باید دقت شود تا سطح آن کاملاً صاف باشد و فاقد هرگونه پیچ و تاب باشد. این تسمه، تسمه‌ی فول اتومات نیز خوانده می‌شود. این مدل دستگاه توانایی تغییرات در آرک بالای دستگاه را دارای می‌باشد، که از این قابلیت می‌توان با توجه به سفارش مشتری، در اطراف دستگاه آرک را قرار داد. باید این نکته را نیز مد نظر قرار داد که دستگاه های تسمه‌کش تمام اتوماتیک مدل KH101PR نه تنها دارای مشخصات ذکر شده در بالا را دارد، بلکه به یک سیستم منبع تغذیه مجهز است که در جلو و عقب کانوایر قرار دارد و این سیستم طوری در نظر گرفته شده است که کاربر بتواند عمل تسمه‌کشی کالا را به صورت امن انجام دهد و امنیت برای او کاملاً فراهم شود.

کاربرد انواع تسمه‌های بسته‌بندی

از انواع تسمه‌های بسته‌بندی، برای تسمه‌کشی و بسته‌بندی کالاهایی که از حجم تولید بالایی برخوردار هستند، استفاده می‌گردد. دستگاه تسمه‌کش تمام اتوماتیک مدل KH101A، تک فاز است و همچنین از سه موتور ۲۴ ولت با برق DC استفاده می‌کند که دارای سیستم برق از نوع PCB با یک صفحه نمایشگر است.

اندازه‌ی آرک آن ۸۰*۶۰ سانتی متر و ابعاد دستگاه ۸۵*۶۰ سانتی متر است.

تصویر m.nazemi

m.nazemi

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه کش Jampack 11
    تسمه کش Jampack 11 جمپک
  • رول باز کن تسمه PET
    رول باز کن تسمه PET
  • تسمه کش بادی
    تسمه کش بادی (پنوماتیکی)
  • خرید تسمه
    تسمه PP