معرفی دستگاه تسمه‌کش دستی پلاستیکی

معرفی دستگاه تسمه‌کش دستی پلاستیکی

دستگاه تسمه‌کش دستی پلاستیکی از جمله بهترین و عالی‌ترین‌ها در نوع خود می­‌باشد که در فضاهای صنعتی با استفاده از تسمه‎های پلاستیکی، مورد بهره‌برداری قرار می ‌گیرد.

نحوه‌ی کار با این دستگاه فوق‌العاده آسان و ساده می‌باشد و سرعت کار با آن در بازه‌ی قابل قبولی قرار دارد.

با توجه به اینکه استهلاک قطعات آن خیلی کم می‌باشد، به صورتیکه با قاطعیت می‌توان گفت که قطعات آن خراب نمی‌شوند و در نتیجه دارای عمر مفید بالایی می‌باشد.

با توجه به اینکه مقدار کشش تسمه پلاستیکی در نوع دستی پلاستیکی آن بدون محدودیت است، به اصطلاح آن را نامحدود کش می‌نامند. همچنین از آنجائیکه از دستگاههای تسمه‌کش دستی پلاستیکی برای بسته‌بندی محموله‌های سنگین و بزرگ و پالت استفاده می‌کنند، به آن پالت بند هم گفته می‌شود.

نحوه عملکرد دستگاه تسمه‌کش دستی پلاستیکی

عملکرد دستگاههای تسمه‌کش دستی پلاستیکی به اینگونه است که برای برش تسمه پلاستیکی با فشار اهرمی که به صورت انبر برای پانچ بست در کنار دستگاه قرار دارد انجام می‌گیرد.

دستگاه تسمه‌کش دستی پلاستیکی توانایی استفاده از تسمه‌ PET  و PP  را در اندازه‌های 16 تا 19 میلی متر را دارد.

از دیگر انواع دستگاه تسمه‌کش دستی پلاستیکی می‌توان به دستگاه تسمه‌کش ۳۲ دستی اشاره نمود که قابلیت استفاده در سطوح گرد و تخت را دارد که از آن می‌توان برای تسمه‌کشی با تسمه‌های فلزی و همچنین تسمه‌های روغنی، تسمه‌های مشکی فنری و تسمه گالوانیزه مناسب می‌باشد.

برای دستگاههای تسمه‌کش دستی پلاستیکی بهترین اندازه مناسب تسمه بین ۱۹ تا ۳۲ میلی‌متر است، که می‌توان با ضخامت‌های مختلف از آن بهره برد.

از جمله محاسن دستگاه تسمه‌کش دستی پلاستیکی می‌توان به دارا بودن یک فک در جلوی آن اشاره کرد که همین امر باعث می‌گردد که فقط یک لای تسمه کشیده شود و همین امر باعث می‌شود که دو سر تسمه درگیر نشوند.

وزن پایین، راحتی در استفاده و بالا بودن سرعت در اجرای کار و همچنین بالا بودن استحکام از دیگر خصوصیت‌های بارز این دستگاه است.

این برتری از سر خوردن سر تسمه بر روی هم جلوگیری می‌کند، برتری دیگر این است که تسمه از بیرون کالای بسته‌بندی مورد نظر کشیده می‌شود، که خروجی آن این است که تسمه به طور کامل بر روی کالا می چسبد و جذب می‌گردد، در نتیجه بعد از اتمام کار تسمه هرگز شل نمی‌شود.

تصویر m.nazemi

m.nazemi

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه PET
    تسمه PET
  • تسمه کش بادی فلزی
    تسمه کش فلزی بادی اتوماتیک
  • تسمه کش شارژی TS 19B
    تسمه کش شارژی TS 19B
  • رول باز کن تسمه PET
    رول باز کن تسمه PET