دستگاه تسمه کش تایوانی

دستگاه تسمه کش

هنگام ارسال بار و صادر کردن اجسام ابتدا باید آنها را به خوبی بسته بندی شوند. زیرا اگر بسته بندی خوبی نداشته باشند احتمال در رفتن اجسام بین بار زیاد است و از این رو که سایز و اندازه اجسام یکسان نیست بنابراین باید حتما از یک دستگاه خاصی برای بسته بندی و فیکس کردن آن ها استفاده شود. دستگاه تسمه کش تایوانی وسیله است که به خوبی می تواند به ما کمک کند که از خسارت های ناشی از بسته بندی نامناسب جلوگیری کنیم. زیرا هنگامی که قصد جابجایی اجسام را در تیراژهای بالا داریم تنها دستگاه تسمه کش هستند که می توانند این اجسام را با استفاده از تسمه های بسیار به خوبی و به صورت اصولی بسته بندی و فیکس کنند. زیرا این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که می تواند به خوبی نقاط اتصال تسمه ها را به دور اجسام فیکس کند و از اصطکاک و جابجایی اجسام در حین حمل و نقل جلو گیری کند.

دستگاه تسمه کش تایوانی

انواع دستگاه تسمه کش تایوانی

دستگاه تسمه کش برقی تایوانی

دستگاه های تسمه کش برقی تایوانی در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارند. این گونه از دستگاه ها از برق تغذیه می کنند. و معمولا در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. از مهم ترین مزایای دستگاه های تسمه کش برقی تایوانی می توان به سرعت بالای تسمه زنی و عدم نیاز به نیروی انسانی است البته توجه داشته باشید که مورد دوم تنها شامل دستگاه های کامل اتوماتیک است. در این گونه از دستگاه ها همه کار های تسمه زنی به صورت خودکار و بدون نیاز به هیچگونه کاربری انجام می شود.

دستگاه تسمه کش بادی تایوانی

دستگاه های تسمه کش بادی دارای وزن و ابعاد کوچکتری نسبت به سایر انواع دستگاه های تسمه کش است. این دستگاه به خاطر داشتن وزن و حجم کم قابلیت جابجایی را دارد. دستگاه های تسمه کش بادی تایوانی معمولا دقیق ترین و بهترین بسته بندی را در اجسام حجیم انجام می دهند و از این رو که منبع تغذیه اینگونه از دستگاه ها باد می باشد شما هنگام کار با این دستگاه حتما باید یک کمپرسور باد به همراه داشته باشد. از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به سرعت بالای آن هنگام بسته بندی اجسام و قابلیت کار با تسمه هایی مانند: تسمه های کریستال pp. PET اشاره کرد. همچنین این گونه از دستگاه ها برخلاف دستگاه های تسمه کش دستی برای کار با آن ها نیاز به بست و گیره نیست زیرا این گونه از دستگاه های تسمه کشی به صورت خودکار عمل می کنند. دستگاه های تسمه کش بادی بر حسب جنس تسمه به دو دسته بادی و بادی فلزی تقسیم شده اند.

دستگاه تسمه کش دستی تایوانی

این نوع از دستگاه های تسمه کش تایوانی معمولا ساده ترین نوع میباشند که بیشتر برای بسته بندی کالاهای مقوایی، چوبی و پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرند. این گونه از دستگاه به دلیل قابلیت جابجایی آسانی که دارند معمولا در بسته بندی انواع اجسام چه بزرگ وچه کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های تسمه کش دستی معمولا بر اساس نوع تسمه ای که با آن کار می شود به انواع متنوعی تقسیم می شوند ولی مهمترین خصیصه مشترک بین انواع دستگاه های تسمه کش دستی تایوانی این است که حتما برای کار نیاز به بست و گیره دارند.

دستگاه تسمه کش شارژی تایوانی

این نوع از دستگاه تسمه کش بسیار سبک بوده و به راحتی امکان جابه جایی آن وجود دارد. دستگاه تسمه کش شارژی معمولا فقط با تسمه های پلاستیکی pp و PET کار می کند. در اینگونه از دستگاه ها تمامی مراحل کار تسمه کشی و بسته بندی وسایل به صورت اتوماتیک و سرعت بالایی انجام می شود.

از چه تسمه ای برای دستگاه تسمه کش تایوانی استفاده کنیم؟

معمولا تسمه های بسیاری برای کار با تسمه کش های تایوانی وجود دارد که هر کدام از این تسمه ها دارای ویژگی های خاص خود هستند.

تسمه پلی پروپیلن

اینگونه از تسمه ها یک گزینه کاملا به صرفه و اقتصادی محسوب می شوند که برای بسته بندی اجسامی با وزن کمتر از 350 کیلو مناسب هستند. تسمه  پلی پروپیلن معمولا دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و همچنین در برابر تغییرات دمایی و زنگ زدگی بسیار خوب عمل می کنند. این گونه از تسمه ها بیشتر برای بسته بندی اجسام بی ثبات و جلوگیری از دزدی مورد استفاده قرار می گیرند.

تسمه های پلی استر

برخلاف تسمه های پلی پروپیلن تسمه های پلی استر برای بسته بندی اجسام سنگین و بزرگ که وزن آن ها بین 550 تا 1000 کیلو گرم است مورد استفاده قرار می گیرند. این گونه از تسمه ها نیز دارای انعطاف پذیری خوبی هستند به همین خاطر محصولاتی که با این تسمه ها بسته بندی می شوند به راحتی در هر سایزی قابل جابجایی هستند. از این گونه از تسمه بیشتر برای بسته بندی اجسام چوبی، مصالح ساختمانی، تخته هاوصفحات بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. تسمه های پلی استر دارای ماندگاری بالایی هستند و در برابر شرایط آب و هوایی بسیار مقاومت بالایی دارند برای مثال می توانند تا دمای 80 درجه سانتی گراد ماندگاری داشته باشند. همچنین اگر به مدت طولانی در انبار ها بماند مشکلی پیش نمی آید.

دستگاه تسمه کش تایوانی

تسمه فلزی

معمولا تسمه های فلزی را محکم ترین نوع تسمه میدانند و در بیشتر مواقع برای بسته بندی اجسامی که دارای لبه های تیز و وزن بالای 2000 کیلو گرم هستند مانند: تیرچه و تیرآهن که به هیچ وجه امکان فشرده سازی را دارند مورد استفاده قرار می گیرد. قابل توجه است بدانید که این گونه از تسمه ها برخلاف سایر انواع تسمه ها بعد از بسته بندی خم نمی شود.

تسمه پلی استر بافته شده

این گونه از تسمه ها مناسب ترین مورد برای بسته بندی اجسام ظریف و بی ثبات هستند. تسمه های پلی استر بافته شده را از مواد نساجی می سازند. به همین خاطر هیچ رد و رنگی را بر روی محصول بسته بندی شده بر جای نمی گذارند. این گونه از تسمه ها برای اجسامی تا وزن 950 کیلو گرم بسیار مناسب هستند. و باعث پاره گی بار نمی شوند.

تصویر کژوان عباسی

کژوان عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه PET
    تسمه PET
  • تسمه کش بادی اتوماتیک 19
    تسمه کش بادی اتوماتیک 19
  • تسمه کش Jampack 11
    تسمه کش Jampack 11 جمپک
  • تسمه کش دستی سامسونگ
    تسمه کش دستی سامسونگ