صفر تا صد بسته بندی محصولات صادراتی

دستگاه تسمه کش

آیا تابحال به این فکر کرده اید که دستگاه تسمه کش چه نقشی در بسته بندی محصولات صادراتی دارد؟ از دیرباز تاکنون بسته بندی محصولات صادراتی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. چون غیر ممکن است یک محصول بدون بسته بندی صحیح مراحل ارسال صحیحی داشته باشد و آسیب نبیند. بیشتر کالاهایی که وارد پروسه صادرات می شوند در صورت عدم بسته بندی صحیح مرغوبیت خود را از دست می دهند. پس صنعت بسته بندی نقش عظیمی در فرآیند صادرات محصولات مختلف ایفا می کند.

مسلما بسته بندی محصولات صادراتی با محصولاتی که در داخل عرضه می شوند تا حدودی متفاوت است. طولانی بودن مسیر نیاز به بسته بندی صحیح و اصولی را به یک ضرورت تبدیل کرده است. در صنایع بسته بندی برای آسان تر کردن فرآیند بسته بندی از انواع دستگاه تسمه کش استفاده می کنند. با استفاده از دستگاه های صنعتی به راحتی می توان استانداردهای لازم در بسته بندی را رعایت کرد و محصول مورد نظر را با کیفیت اولیه در بازارهای بین المللی عرضه کرد.

دستگاه تسمه کش

پرکاربردترین دستگاه در صنایع بسته بندی کدام است؟

دستگاه تسمه کش یکی از پرکاربردترین تجهیزات صنایع بسته بندی است. فرقی نمی کند بسته بندی برای محصولات صادراتی باشد و یا برای عرضه در بازارهای داخلی باشد به هر حال نقش دستگاه تسمه کش در این صنعت همیشه پررنگ بوده است.

دستگاه تسمه کش یکی از بهترین دستگاه ها برای بسته بندی محصولات مختلف است. با استفاده از این دستگاه می توان محصولات کوچک و بزرگ را بسته بندی کرد. دستگاه با ثابت کردن نقاط اتصال تسمه ها به دور محصول مانع از حرکت و آسیب رسیدن به آن می شود.

در صنایع بسته بندی محصولات صادراتی برای حفظ و نگهداری از محصول در مراحل انتقال، توزیع، ذخیره و فروش باید حتما به نحوه بسته بندی توجه شود. از طرفی هم باید بسته بندی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد و کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کند. فناوری به کار رفته شده در انواع دستگاه تسمه کش باعث شده تا حمل کالاها بدون کوچکترین خسارتی انجام شود. البته ناگفته نماند نوع محصول و ویژگی هایی که دارد در تعیین نوع دستگاه بسته بندی دخیل است.

مزایای استفاده از دستگاه تسمه کش در صنایع بسته بندی

در صنایع تولیدی از ماشین آلات مختلفی برای آماده سازی، تولید و بسته بندی استفاده می شود. اگر هر کدام از تجهیزات ضروری در یک بخش وجود نداشته باشد عملا هیچ کاری انجام داده نمی شود. دستگاه تسمه کش مهمترین دستگاه در بخش بسته بندی صنایع است که نوارهایی را برای استحکام بیشتر بسته بندی به دور محصول می پیچد. در گذشته تسمه کشی با روش های دستی انجام می شد و بسته بندی نهایی نه زیبایی ظاهری داشت و نه از استحکام کافی برخوردار بود. اما امروزه دستگاه تسمه کش این مشکل را تا حد زیادی این مشکل را حل کرده است.تسمه هایی که برای دستگاه تسمه کش استفاده می شود از جنس های فلزی، پلاستیکی و … است. که با توجه به نوع محصول تسمه با عرض و جنس مناسب انتخاب می شود.

از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه تسمه کش در صنایع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه نسبت به سایر تجهیزات صنعتی وزن سبکی دارد به راحتی می توان آن را جابجا کرد.
  • بهره وری را افزایش می دهد. به طوری که در کمترین زمان ممکن می توان بسته بندی و تسمه کشی بسته های زیادی را انجام داد.
  • یادگیری این دستگاه نیاز به دانش و تخصص خاصی ندارد و هر فردی به راحتی می تواند از آن استفاده کند.
  • اگر از مراکز معتبر دستگاه با کیفیت و اصل را خریداری کنید مشمول گارانتی و خدمات پس از فروش می شود.
  • اما نکته ای که وجود دارد این است که باید نوع دستگاه تسمه کش با جنس محصول مورد نظر برای بسته بندی تناسب داشته باشد تا بتوان بهترین بسته بندی را ارائه کرد.

دستگاه تسمه کشانواع دستگاه تسمه کش در بسته بندی محصولات

پارامترهای مختلفی برای دسته بندی دستگاه تسمه کش وجود دارد. اگر بخواهیم از نظر نوع تسمه این دستگاه را دسته بندی کنیم در دو مدل تسمه کش با تسمه پلاستیک و تسمه کش با تسمه فلزی وجود دارد. اما رایج ترین شیوه دسته بندی دستگاه تسمه کش از نظر منبع انرژی است که در 4 مدل رایج تسمه کش برقی، تسمه کش بادی، تسمه کش دستی و تسمه کش شارژی وجود دارد.

دستگاه تسمه کش شارژی

دستگاه تسمه کش مدل شارژی همان طور که از نامش پیداست با باتری کار می کند. این دستگاه دارای وزنی سبک است و به راحتی می توان آن را جابجا کرد. شما به راحتی می توانید از این دستگاه برای بسته بندی و تسمه کشی در جهت های مختلف عمودی و افقی استفاده کنید. دستگاه برای تسمه کشی محصولات مختلف از قبیل پالت، سنگ و کاشی، چوب، کاغذ و … کاربردی است. جنس تسمه برای این دستگاه باید از نوع پلاستیکی باشد. خود دستگاه به صورت اتوماتیک فرایند برش تسمه را انجام می دهد.

دستگاه تسمه کش برقی

بهترین و پرکاربردترین دستگاه تسمه کش برقی است. این مدل از دستگاه در نمونه های مختلف اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد. با استفاده از این دستگاه می توان فرآیند بسته بندی را تسریع بخشید. مدل های تسمه کش برقی اتوماتیک بدون اپراتور کار تسمه کشی را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند.

دستگاه تسمه کش دستی

در برخی از صنایع و تولیدی های کوچک از دستگاه تسمه کش دستی استفاده می کنند. این دستگاه با نیروی مکانیکی دست کار می کند و تمام افراد به راحتی می توانند بسته بندی را با این دستگاه انجام دهند.

تسمه کش بادی

دستگاه تسمه کش بادی برای بسته بندی اجسام و کالاهای حجیم و بزرگ کاربردی تر است. خود دستگاه وزن سبکی دارد تا عملیات تسمه کشی را به راحتی انجام دهد. در این دستگاه به راحتی می توان از انواع تسمه های فلزی و پلاستیکی استفاده کرد.

سخن آخر

بسته بندی محصولات در بازار برای جذب مشتری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که در حال حاضر هیچ کس سراغ خرید محصولات بدون بسته بندی نمی رود. از این صنایع مختلف تولید نیاز دارند تا در بخش بسته بندی خود یکی از مدل های دستگاه تسمه کش را تهیه کنند. این دستگاه ها با قیمت مناسب و کاربری آسان استحکام محصولات مختلف در بسته بندی را تضمین می کند.

تصویر کژوان عباسی

کژوان عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه کش دستی اتوماتیک
    تسمه کش دستی اتوماتیک 19
  • تسمه کش janson
    تسمه کش Janson
  • تسمه کش Jampack 21
    دستگاه تسمه کش Jampack 21
  • تسمه کش transpak
    تسمه کش Transpak