پرفروش ترین دستگاه های تسمه کش کدامند؟

دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش اقسام متنوعی دارد که در بسته بندی محصولات با اندازه ها و اشکال متمایز کارایی دارد. این سیستم کاربردی به صورت وسیعی در صنعت های متنوعی چون غذایی، صنعت نجاری، صنعت مبلمان و… بکار برده می شود. در حال حاضر یکی از چالش های اساسی در صنف های متنوع، شیوه بسته بندی محصولات می باشد. با وجود کارکرد مفید و مطلوب این سیستم این چالش به راحتی رفع شده است.

در حال حاضر خیلی از موسسات در پی طراحی مناسب ترین مدل از تسمه کش می باشند. این موضوع هم باعث شده تا گوناگونی خیلی زیادی از اقسام سیستم تسمه کش را در ویترین خیلی از مراکز فروش معتبر مشاهده نمایید. همانطور که می دانید این سیستم دارای اقسام متنوعی می باشند که پر فروش ترین آنها دستگاه بادی، شارژی، دستی و… می باشد. در ادامه این مبحث به تک تک این سیستم ها می پردازیم.

انواع مختلفی از پرفروش ترین دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش همانطور که می دانید دارای اقسام متنوعی است که در اینجا می خواهیم به پرفروش ترین تسمه کش ها و محبوب ترین های آن بپردازیم. این سیستم ها عبارتند از:

انواع دستگاه تسمه کش

تسمه کش بادی

این مدل از تسمه کش ها با دارا بودن وزن خیلی کم، جهت جابجایی بسیار مناسب بوده و می توان محصولات و اجسام خیلی بزرگ را با آنها بسته بندی کرد. دقت داشته باشید که این گونه دستگاه می تواند با بسته بندی اساسی خود مقدار صدمه رساند به محصولات شما را به کمترین حد ممکن برساند. شما می توانید مناسب ترین حفاظ را جهت محصولات خود در زمان جابه جایی به وجود بیاورید.

تسمه کش برقی

یکی از انواع دستگاه تسمه کش، تسمه کش برقی می باشد. این نوع همچنین از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های تسمه کش به حساب می آید. تسمه کش برقی به دو گروه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طبقه بندی می شود. یکی از عمده ترین و چشمگیر ترین خصوصیت این مدل بالا بودن شتاب و سرعت آن در زمان بسته بندی می باشد. در مدل های خودکار معمولا به هیچ کاربری احتیاج ندارد.

تسمه کش دستی

این نوع تسمه کش ساده ترین مدل ارائه شده در بازار می باشد. این سیستم با بکارگیری اهرم و نیروی دست عمل می کند. شما بایستی تسمه را پیرامون جعبه یا کارتن بکشید و پس از آن سیستم را در قسمت فوقانی جعبه قرار دهید. همچنین با بکارگیری از این مدل سیستم تسمه ها را مستحکم کنید. این شیوه همواره برای هر دو قطر جعبه بایستی اعمال شود تا از محکم بودن بسته بندی اطمینان حاصل نمایید. کلیه این مراحل به وسیله نیروی دست صورت می گیرد.

سیستم تسمه کش شارژی

از دیگر انواع دستگاه تسمه کش می توان به تسمه کش شارژی اشاره کرد. شیوه کار با این سیستم همانند مدل دستی است. با این تفاوت که مدل شارژی نیازی به نیروی دست ندارد و با بکارگیری موتور های قرار داده شده روی این سیستم عمل تسمه زدن و دوخت را انجام می دهد. این نوع برای کالا های کم وزن تر که دسترسی راحتی جهت بسته بندی ندارد خیلی مناسب می باشند.

طرز کار دستگاه تسمه کش

پس از شناخت دستگاه تسمه کش و انواع آن احتمالا شما هم تمایل دارید با طرز کار این سیستم آشنا شوید. در خصوص طرز کار دستگاه تسمه کش می توان بیان کرد که شما می توانید کالایی را جهت بسته بندی بر روی صفحه این سیستم بگذارید تا به شیوه ثابت شده درآید. پس از این که کالای شما به این شکل درآمد، سیستم تسمه کش یک تسمه فلزی یا پلاستیکی را در سمت حرکت عقربه های ساعت به دور کالای شما به صورت مطلوبی می پیچد. پس از این که یک دور کامل شد این روال به شیوه برعکس هم اعمال می شود. همانطور که این سیستم عمل پیچیدن تسمه را با حداکثر سرعت انجام می دهد هیچ فضای خالی به وجود نمی آید. به گونه ای می توان بیان کرد کالای شما با بکارگیری این تسمه ها پرس می شود.

دلایل استفاده از پرفروش ترین دستگاه های تسمه کش

دلایل بکارگیری دستگاه تسمه کش کدامند؟ تجهیزات بسیاری جهت بسته بندی کالا ها طراحی شده اند که هر کدام از آنها با ملاحظه به عملکردشان به نوبه خود خارق العاده می باشند. هر سیستم جهت بسته بندی کالا های خاص بکار برده می شوند تا همه نمونه های مدنظر سازندگان پوشش داده شود. هر سیستم به یک دلیل ویژه و خاص بکار برده می شود که در حقیقت این علل همان هدف بکارگیری است. از دیدگاه شما دلایل بکارگیری دستگاه تسمه کش چیست؟

این سیستم یک وسیله جهت بسته بندی مطمئن و مصون برای محصولات متنوع می باشد تا امکان صدمه به اجسام را در زمان حمل و نقل به کمترین حد ممکن برساند. چنانچه به بسته بندی اصولی دقت نشود امکان زیان های مالی و حتی جانی به مشاغل شما خیلی زیاد می شود. بدین علت در حال حاضر یکی از معضلات اساسی در صنف های مختلف، شیوه بسته بندی محصولات می باشد. امروزه با وجود عملکرد مطلوب تسمه کش این مسئله به راحتی رفع شده است.

سیستم ها به صورت وسیعی در صنایع مختلف غذایی، چوب، فلز و… بکار برده می شوند. شما مالکین مشاغل متنوع با ملاحظه به گنجایش، سایز، وزن و شکل ظاهری و خصوصیات خاص کالا و احتیاج خود می توانید سیستم مناسب خود را خریداری نمایید. تسمه کش ها همانطور که قبلا هم به آن اشاره شد دارای اقسام متنوعی می باشد که در بسته بندی محصولات با اندازه و اشکال متمایز کارایی دارد. این سیستم ها در مجموع در دو گروه عمده پرتابل و میزی طبقه بندی می شوند.

دستگاه تسمه کش

قیمت پرفروش ترین دستگاه های تسمه کش

بعد از آشنایی با اقسام دستگاه تسمه کش و کارایی هر کدام از آنها ضروری است نکاتی را در حیطه قیمت خرید این سیستم ها هم بدانید. اکثرا هر چه مقدار دخالت متصدی در بکارگیری این سیستم ها کمتر باشد نرخ آن هم بیشتر می شود. از سویی با ملاحظه به مشخصه ها و خصوصیات فنی هر سیستم قیمت خرید آن هم متفاوت خواهد بود.

افزون بر این قیمت خرید دستگاه تسمه کش با ملاحظه به سایز آن هم متفاوت است. مدل ساختاری این سیستم ها از سایر عوامل مشخص کننده نرخ سیستم می باشند‌ به عنوان مثال سیستم تسمه کش کمان دار با ملاحظه به راحتی که در اعمال کار دارد و همچنین سرعت بالاتر، قیمت بالاتری در قیاس با مدل میزی این سیستم دارد.

ولی در کل افزون بر هر آنچه که در حیطه کارکرد و خصوصیات این سیستم بیان شد فروش آن به صورت مستقیم و بی واسطه هم عامل اثر گذار دیگر در قیمت خرید دستگاه تسمه کش می باشد. در این صورت لازم است پیش از هر مبادرتی جهت خرید این سیستم یک مرکز فروش معتبر را انتخاب کنید و مناسب ترین سیستم ها را با بهترین نرخ ها تهیه کنید

تصویر کژوان عباسی

کژوان عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه کش بادی
    تسمه کش بادی (پنوماتیکی)
  • تسمه PET
    تسمه PET
  • تسمه کش شارژی
    تسمه کش شارژی TS 19BQ31
  • تسمه کش transpak
    تسمه کش Transpak