چرا تسمه کش دستی پرطرفدار است؟

تسمه کش دستی

تسمه کش دستی به‌واسطه ابعاد کوچک و وزن سبکی که دارد یکی از ابزارهای بسیار پرکاربرد به‌منظور عملیات تسمه کشی محسوب می‌شود. دقت کنید که نوع دستی تسمه کش‌ها سرعت نسبتاً پایین‌تری به نسبت مدل اتوماتیک دارند؛ اما ارزان‌تر هستند و مخصوص پروژه‌هایی با حجم کاری محدود هستند.

تسمه کش دستی

سایز کوچک و جمع‌وجور تسمه کش دستی

تسمه کش دستی یک ابزار کاملاً کاربردی به‌منظور محکم کردن بسته‌های مختلف است. این ابزار به صورتی طراحی شده که می‌تواند از بسته‌ها در برابر ضربه محافظت نماید و ایمنی کار را بیشتر کند. یکی از دلایل مهمی که تسمه کش دستی بسیار پرطرف‌دار است سایز کوچک آن به نسبت تسمه کش‌های اتوماتیک است. به این ترتیب برای تسمه کشی جعبه‌های چوبی، کارتن‌های مقوایی و پلاستیکی در تعداد مشخص می‌توان از این محصول استفاده کرد. در بسیاری از باربری‌های کوچک از تسمه کش دستی استفاده می‌شود تا عملیات بسته‌بندی به‌خوبی صورت بگیرد. با توجه به سایز کوچک این تسمه کش‌ها بهترین گزینه برای کارگاه‌های تولیدی کوچک نیز محسوب می‌شوند. در بسیاری از کارگاه‌های نوپا و کوچک فضای کافی برای تسمه کش‌های سایز بزرگ اتوماتیک وجود ندارد به این ترتیب مدل‌های دستی انتخاب می‌شوند که دارای سیستم اجرایی بهتری هستند.

کاربرد تسمه کش دستی

عملکرد آسان و راحت تسمه کش دستی

یکی از مهم‌ترین دلایل خرید تسمه کش دستی، کاربرد آسان آن است. برای کار با این دستگاه تنها نیاز است تا تسمه موردنظر به شکل صحیح به دور جعبه یا کارتن پیچیده شود. در نهایت دو سمت انتهای آن می‌بایست در محل مشخص دستگاه، فیکس شود. میزان کشش تسمه می‌بایست به میزان استاندارد باشد تا فشار زیادی به جعبه‌ها وارد نشود. از سوی دیگر تسمه‌ها نباید بیش از حد شل باشند و از جای خود خارج شوند. با خرید تسمه کش دستی، دستورالعمل استفاده از آن در اختیار شما قرار می‌گیرد به این ترتیب دیگر نیاز به صرف زمان و هزینه اضافی برای این دستگاه نخواهید داشت. دو سمت انتهای تسمه می‌بایست به واسطه بست تسمه به هم محکم شوند.

تسمه کش دستی فلزی

 قیمت مناسب تسمه کش

قیمت تسمه کش دستی به نسبت نوع برقی بسیار مناسب‌تر است. بنابراین اگر کسب و کار خود را به تازگی شروع کرده‌اید و یا به هر دلیلی علاقه‌ای به پرداخت هزینه زیاد برای خرید تسمه کش ندارید پیشنهاد ما به شما تسمه کش‌های مدل دستی است که هم عملکرد مناسبی دارد و هم بسیار ارزان‌تر از مدل برقی است.
از سوی دیگر شرایط تعمیر تسمه کش دستی به‌راحتی فراهم است و هزینه تعمیر آن نیز زیاد نخواهد بود. بنابراین در صورت خرابی قطعات شرایطی فراهم می‌شود تا بتوانید تسمه کش را به‌خوبی تعمیر کنید. شرایط نگهداری از این دستگاه آسان است. فضای زیادی اشغال نمی‌کند و شرایط حمل‌ونقل آن به توجه به وزن سبک، فراهم است.

قیمت تسمه کش دستی

مزیت تسمه کش دستی نسبت به برقی

تا به اینجا مزایای تسمه کش دستی مشخص شد اما چه خوب است تفاوت این دستگاه با مدل برقی دقیق‌تر بررسی شود. کار با تسمه کش برقی به نسبت دستی آسان‌تر است اما قیمت آن گران‌تر بوده و معمولاً سایز بزرگتری دارد. اما دقت کنید در زمان قطع برق نمی‌توانید از تسمه کش‌های برقی استفاده کنید و برای مناطقی که دچار نوسان برق هستند گزینه دستی بهتر است. این دستگاه در سایز و قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شود؛ بنابراین دست شما در خرید باز است و به‌راحتی می‌توانید محصولی باکیفیت و کاربردی خریداری کنید.
اگرچه تسمه کش‌های برقی برای حجم کاری متوسط مناسب هستند؛ اما معمولاً پس از یک لاین کاری دستگاه می‌بایست استراحت نماید تا دچار آسیب نشود؛ بنابراین از نظر زمانی شرایط کاری هر دو دستگاه تا حد زیادی یکسان است. تعمیر و نگهداری تسمه کش دستی به نسبت برقی بسیار آسان‌تر است و در صورت خرابی یک قطعه شرایط تعویض آن در سریع‌ترین زمان ممکن وجود دارد.
خرید تسمه کش دستی به‌صورت اینترنتی و با قیمت مناسب برای شما فراهم شده است. شما می‌توانید مدل موردنظر را بر اساس شرایط کاری خود به بهترین نحو انتخاب و از طریق سایت تهران صنعت یا تماس با مشاوران این شرکت سفارش دهید. از یاد نبرید که تسمه کش‌های دستی پرتابل بهترین انتخاب برای کارگاه‌های کوچک هستند.

تصویر Babak

Babak

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه PET
    تسمه PET
  • تسمه کش بادی فلزی
    تسمه کش فلزی بادی اتوماتیک
  • تسمه کش شارژی
    تسمه کش شارژی TS 19BQ31
  • تسمه کش بادی اتوماتیک 19
    تسمه کش بادی اتوماتیک 19