تسمه کش بادی

تسمه کش بادی یا پنوماتیک نوعی از دستگاه تسمه کش است که اغلب برای بسته‌بندی بسته‌هایی حجیم و سنگین مانند پالت و … که امکان جابجایی آن‌ها دشوار است استفاده می‌شود. نیروی باد کمپرسور متصل به این دستگاه نیروی محرک تسمه‌کش پنوماتیک است. این نوع از دستگاه تسمه کش ، هیچگونه نیازی به بست یا گیره برای تسمه کشی ندارد.

قیمت تسمه کش بادی

انواع تسمه کش بادی

تسمه کش بادی فلزی

تسمه کش بادی تسمه فلزی

دستگاه تسمه کش بادی تسمه فلزی علاوه سطوح تخت برای بستن اجسام گرد یا نامنظم بسیار کاربردی است. تسمه کش پنوماتیک فلزی محکم، قابل اعتماد، با استفاده ساده و مقرون به صرفه است.در صنایع سنگین مانند کارخانه‌های فولاد بسیار پرطرفدار است و با وزن نسبتا سبک به راحتی توسط یک اپراتور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تسمه کش بادی پلاستیکی

تسمه کش بادی تسمه پلاستیکی

دستگاه تسمه کش بادی تسمه پلاستیکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های تسمه کش در بازار است. این دستگاه اغلب برای بسته بندی‌های سنگین با سطوح تخت استفاده می‌شود.با توجه به وزن سبک این دستگاه و سهولت در کارایی به راحتی توسط یک اپراتور مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

مزایای تسمه کش بادی

عدم نیاز به اتصال دهنده و بست

گارانتی بلند مدت محصول

سبکی وزن و سهولت حمل و نقل

عدم نیاز به باتری

کشش و برش اتوماتیک

عدم تولید آلودگی صوتی

مشخصات تسمه کش پنوماتیک تسمه پلاستیکی

تسمه کش بادی پلاستیکی
مدل دستگاه پنوماتیک
نیرو محرکه باد
تسمه مناسب تسمه PET و تسمه PP
عرض تسمه 12_19 میلیمتر
ضخامت تسمه 0.5_1.5 میلیمتر
نوع جوش حرارتی
حداکثر قدرت کشش 3500 نیوتون
فشار هوای مورد نیاز 0.5 _ 0.7 مگاپاسکال
ابعاد دستگاه 275x115x130 میلیمتر
وزن دستگاه 3.8 کیلوگرم

مشخصات تسمه کش پنوماتیک تسمه فلزی

مدل دستگاه پنوماتیک
نیرو محرکه باد
تسمه مناسب تسمه PET و تسمه PP
عرض تسمه 12_19 میلیمتر
ضخامت تسمه 0.5_1.5 میلیمتر
نوع جوش حرارتی
حداکثر قدرت کشش 3500 نیوتون
فشار هوای مورد نیاز 0.5 _ 0.7 مگاپاسکال
ابعاد دستگاه 275x115x130 میلیمتر
وزن دستگاه 3.8 کیلوگرم
تسمه کش بادی فلزی

کار با تسمه کش بادی تسمه فلزی

تسمه کش بادی فلزی

 

دستگاه تسمه کش فلزی  به صورت اتوماتیک عمل کشش تسمه فلزی رو با قدرت کشش بیشتر از 8.500 نیوتن انجام می‌دهد.

پس از اتمام عمل کشش با فشردن اهرم پانچ، عمل پانچ بست به تسمه توسط دو نیش با قدرت 18.500 نیوتن و همزمان برش انتهای تسمه انجام می‌شود.

این دستگاه قابلیت بسته بندی محصولات با تنوع بسته بندی به صورت پالت و بندیل (سطوح تخت و گرد) را دارد و هیچگونه محدودیت خاصی ندارد!

کار با تسمه کش پنوماتیک تسمه پلاستیکی

هوای فشرده شده، پیستون را درون سیلندرفشار می‌دهد. قسمت بالایی پیستون و نوار ارتعاش با پین حلقوی متصل شده است، بنابراین نوار ارتعاش در هنگام پایین آمدن قسمت بسته شده کمربند بسته بندی را فشار می دهد.

در مرکز نوار ارتعاشی سوراخ بیضوی وجود دارد. این سوراخ به موتور پنوماتیک متصل است. موتور پنوماتیک با سرعت بالا (10000 دور در دقیقه) می‌چرخد، بنابراین نوار ارتعاش حرکت سریع معکوس را انجام می‌دهد. قسمت پایینی کمربند بسته‌بندی ثابت شده و قسمت بالایی آن توسط ویبراتور به دلیل اصطکاک شدید هدایت می‌شود. از این رو، قسمت بسته شده کمربند بسته بندی در اثر گرمای حاصل از اصطکاک، ذوب می‌شود. وقتی تایمر لرزش به زمان تعیین شده می‌رسد، لرزش متوقف شده و همجوشی کامل می‌شود.

تسمه کش بادی پلاستیکی

خرید تسمه کش بادی

دستگاه تسمه‌کش پنوماتیک برای بسته‌بندی بسته‌های صنعتی که امکان جابجایی آن‌ها به راحتی وجود دارد استفاده می‌شود. این ابزار با استفاده از هوای فشرده، به کمک کمپرسور باد عملیات تسمه‌کشی را انجام می‌دهد. دستگاه تسمه کش بادی با سرعت تسمه کشی بالا قابلیت تسمه زنی با انواع تسمه‌های PP و PET و کریستال را دارد.
برای خرید تسمه‌کش بادی می‌توانید از طریق سایت و یا تماس با شماره تلفن 77044570-021 دستگاه تسمه کش با 3 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه ، یک سال گارانتی قطعات دستگاه تسمه کش  و 10 سال خدمات پس از فروش تهیه کنید.