انواع دستگاه تسمه کش دستی و کاربرد آن

دستگاه تسمه کش

بسته بندی یک محصول می‌تواند نقش بسیار مهمی در فروش یا عدم فروش یک محصول ایفا کند. با یک بسته بندی صحیح و اصولی علاوه بر اینکه ظاهر محصول تولیدی شما، مطلوب‌تر به نظر خواهد رسید بلکه محصول شما تا رسیدن به دست مشتری سالم خواهد ماند. بسته به نوع محصول، نوع بسته بندی نیز متفاوت خواهد بود. از آن جایی که بسته بندی محصول می‌تواند کاری زمان بر باشد، دستگاه‌های مختلفی به منظور بسته بندی محصولات تولید شده است، یکی از انواع دستگاه‌های بسته بندی، دستگاه تسمه‌کش است.

دستگاه تسمه کش

همان طور که گفته شد بسته بندی محصول یکی از مراحل بسیار مهم در عرضه یک محصول به بازار است. برای جلوگیری از آسیب و خسارت هنگام حمل و نقل، محصول باید بسته بندی مناسبی داشته باشد. امروزه بسیاری از شرکت‌های تولیدی برای بسته بندی محصولاتشان از دستگاه تسمه کش استفاده می‌کنند. دستگاه تسمه کش با ثابت کردن نقاط اتصال تسمه‌ها به دور محصول مانع از حرکت آن می‌شود. برای استفاده از تسمه کش دستی به چه ابزاری نیاز دارید بیشتر افرادی که محصولاتی برای فروشگاه ها و یا ادارات را بسته بندی می کنند از تسمه کش های دستی استفاده می نمایند. یک فرد با تجربه و ماهر با این دستگاه به سرعت می تواند تسمه را به دور محصول بسته و با کمک یک بست فلزی دو سر تسمه را به هم اتصال دهد. دستگاه تسمه کش

انواع دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش برقی دستگاه تسمه کش دستی دستگاه تسمه کش پلاستیکی دستگاه تسمه کش فلزی دستگاه تسمه کش بادی

مزایای دستگاه تسمه کش

  • * راندمان بالا
  • * عملکرد صحیح
  • * دارابودن گارانتی‌های بلند مدت
  • * وزن سبک و راحتی حمل و نقل
  • * داشتن دفترچه راهنمای استفاده
مزایای دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش دستی

این نوع دستگاه از انواع تسمه کش پرتابل است، و به دلیل وزن کمی که دارد به راحتی قابل حمل است. استفاده از این دستگاه ساده است و از سرعت و کارایی بالایی برخوردار است. از این دستگاه بیشتر در کارگاه‌های کوچک که میزان تولید آن‌ها کم است استفاده می‌شود. در این دستگاه ابتدا تسمه به دور محصول کشیده می‌شود، و بعد از قرار گرفتن بسته بر روی هم و قرار گرفتن آن در زیر دو فک دستگاه و کشیده شدن تسمه به صورت اتوماتیک، عملیات دوخت انجام می‌گیرد و تسمه اضافی توسط دستگاه قطع می‌شود. این نوع دستگاه مخصوصا در کارگاه‌های کوچک کاربرد بسیاری دارد.

مزایای دستگاه تسمه کش دستی

  • * دارای کاربرد آسان
  • * قیمت مناسب
  • * مقرون به صرفه
  • * سرعت بالا
  • * استحکام زیاد

انواع دستگاه تسمه کش دستی

_تسمه کش دستی نامحدودکش: دستگاه تسمه کش نامحدودکش نوعی از دستگاه تسمه کش دستی است که برای تسمه کشی پالت و بارهای حجیم و سنگین انتخاب مناسبی است، این دستگاه علاوه برکشش، کار برش تسمه را نیز با فشار اهرم انجام می‌دهد. در کنار این دستگاه به یک انبر برای پانچ بست فلزی نیاز دارید. این دستگاه برای مدت زمان کارکرد طولانی و بسته بندی چوب، فلزات، شیشه، محصولات کشاورزی و حتی صنعتی مناسب است.
_تسمه کش دستی محدودکش: این دستگاه ارزان‌ترین و متداول‌ترین روش تسمه کشی برای کارتن‌ها و پالپ‌ها است.
_تسمه کش دستی دسته فلزی: برای بسته بندی کالا با تسمه کش فلزی نیاز به پانچ فلزی نیز دارید، این دستگاه عمدتا برای عایق کاری استفاده می‌شود. می‌توان گفت بهترین دستگاه برای تسمه کشی سطوح گرد است.
_تسمه کش دستی پلاستیکی: این دستگاه نیز توانایی برش تسمه به وسیله فشار اهرم را دارد و نیز برای پانچ بست فلزی، به یک انبر احتیاج دارید.

انواع دستگاه تسمه کش

استفاده از دستگاه تسمه کش

مجموعه های مانند فروشگاه ها که لازم است محصولات خود را بسته بندی کنند به دستگاه های تسمه کش نیاز دارند. علاوه بر این دستگاه به فرید ماهر که بتواند به راحتی با دستگاه های تسمه کش کار کنند نیاز دارند.

طرز کار دستگاه تسمه کش دستی

نحوه کار با تسمه کش دستی و یا هر دستگاه با توجه به مدل دستگاه متفاوت است. ساده‌ترین مدل تسمه کش در بازار، تسمه کش دستی است. برخلاف دستگاه تسمه کش برقی که به نیروی انسانی نیاز ندارد، دستگاه‌های تسمه کش دستی به وسیله اهرم و با کمک نیروی انسانی کار می‌کنند. برای کار با این دستگاه ابتدا باید خودتان تسمه را دور جعبه یا کارتن محصول مورد نظر قرار دهید و سپس تسمه کش دستی را بالای جعبه گذاشته و با استفاده از دستگاه تسمه‌ها را محکم کنید. سپس با استفاده از انبرهای مخصوص، دو سر تسمه را به هم محکم کنید. استفاده از دستگاه تسمه کش برای بسته بندی محصولات، روشی مرسوم و قابل اطمینان است. این دستگاه به وسیله تسمه کشی باعث جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به محصول شما می‌شود، و محصول را صحیح و سالم به دست مشتری می‌رساند. از تسمه کش برای بسته بندی طیف گسترده‌ای از محصولات استفاده می‌شود. همان طور که در بالا گفته شد، این دستگاه انواع مختلفی دارد، همین تنوع محصول به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به نوع محصول و نیز نوع نیاز خود اقدام به خرید دستگاه تسمه کش کنید. می‌توانید قبل از خرید، درباره انواع تسمه کش‌ها اطلاعاتی را کسب کنید و یا از افراد متخصص و مطلع راهنمایی بخواهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.شرکت صنایع بسته‌بندی تهران صنعت در سال‌های اخیر در زمینه واردات انواع دستگاه‌های تسمه‌کش به خصوص از نوع دستی و پرتابل، توانایی دارد. این شرکت توانسته است تا محصولات با کیفیتی را از برندهای معتبر دنیا به ایران وارد نماید. جهت خرید محصولات و یا دریافت مشاوره با کارشناسان ما از طریق تماس با ما، در ارتباط باشید.

تصویر کژوان عباسی

کژوان عباسی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه کش دستی اتوماتیک
    تسمه کش دستی اتوماتیک 19
  • تسمه کش میزی
    تسمه کش TP-202
  • تسمه کش بادی اتوماتیک 19
    تسمه کش بادی اتوماتیک 19
  • تسمه PET
    تسمه PET