کاربرد دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش

مزیت استفاده از دستگاه تسمه کش

دستگاه های تسمه کش ابزاری بسیار کارآمد در زندگی امروزه است، این دستگاه انواع مختلفی دارد. سعی کنید در خرید دستگاه تسمه کش با توجه به نیاز خود مدل دستگاه تسمه کش را انتخاب کنید.

دستگاه تسمه کش باعث شده که همه مجموعه ها به روند کارهای خود سرعت ببخشند، تصور کنید مجموعه های که کالاهای خود را به صورت عادی بسته بندی می کنند چقدر باید برای این کار وقت بگذارند؟ در صورتی که می توانند این وقت را برای انجام کارهای دیگر بگزارند. قطعا همه مجموعه ها به همچین دستگاه احتیاج دارند.

استفاده از دستگاه های تسمه کش

در استفاده از دستگاه تسمه کش به فردی ماهر نیاز دارید که به خوبی با این دستگاه و مدل های مختلف آن آشنایی داشته باشد، تا بتواند تشخیص دهد که برای بسته بندی چه کالاهایی به چه نوع تسمه کشی نیاز دارید. علاوه بر موارد قبلی کار با دستگاه به دلیل متفاوت بودن مدل های تسمه کش بسیار مهم است.

انواع دستگاه تسمه کش

انواع دستگاه تسمه کش

  1. دستگاه تسمه کش بادی
  2. دستگاه تسمه کش برقی
  3. دستگاه تسمه کش دستی
  4. دستگاه تسمه کش شارژِی

انواع دستگاه تسمه کش دستی

_تسمه کش دستی نامحدودکش: دستگاه تسمه کش نامحدودکش نوعی از دستگاه تسمه کش دستی است که برای تسمه کشی پالت و بارهای حجیم و سنگین انتخاب مناسبی است، این دستگاه علاوه برکشش، کار برش تسمه را نیز با فشار اهرم انجام می‌دهد. در کنار این دستگاه به یک انبر برای پانچ بست فلزی نیاز دارید. این دستگاه برای مدت زمان کارکرد طولانی و بسته بندی چوب، فلزات، شیشه، محصولات کشاورزی و حتی صنعتی مناسب است.

_تسمه کش دستی محدودکش: این دستگاه ارزان‌ترین و متداول‌ترین روش تسمه کشی برای کارتن‌ها و پالپ‌ها است.

_تسمه کش دستی دسته فلزی: برای بسته بندی کالا با تسمه کش فلزی نیاز به پانچ فلزی نیز دارید، این دستگاه عمدتا برای عایق کاری استفاده می‌شود. می‌توان گفت بهترین دستگاه برای تسمه کشی سطوح گرد است.

_تسمه کش دستی پلاستیکی: این دستگاه نیز توانایی برش تسمه به وسیله فشار اهرم را دارد و نیز برای پانچ بست فلزی، به یک انبر احتیاج دارید.

قیمت دستگاه های تسمه کش

قیمت دستگاه های تسمه کش به نوع و مدل آن بستگی دارد اما برای دیدن قیمت دستگاه تسمه کش می توانید به صفحه قیمت دستگاه تسمه کش مراجعه کنید، تمامی قیمت ها را به صورت دقیق اعلام کرده اند.

فواید استفاده از تسمه کش

زمانی که شما از تسمه کش استفاده می کنید احتمال آسیب دیدن وسایل داخل کارتن کمتر می شود. در واقع وجود تسمه باعث یکپارچه شدن کل کارتن می شود و مانع از افتادن وسایل داخل آن می گردد. متاسفانه در بعضی از اوقات نداشتن تسمه باعث ایجاد صدمات زیادی شده است. پس اگر می خواهید از سلامت وسایل خود اطمینان حاصل کنید، استفاده از تسمه کش گزینه مناسبی خواهد بود. تسمه کشی برای وسایل شکستنی مانند سرویس آشپزخانه بسیار اهمیت دارد زیرا با کوچکترین ضربه ای احتمال شکستن وجود دارد. با توجه به حساسیت این موضوع تمامی شرکت های معتبر برای بسته بندی محصولات خود از تسمه کش به عنوان یک راه امن کمک می گیرند.

تصویر کژوان عباسی

کژوان عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • رول باز کن تسمه PP
    رول باز کن تسمه PP
  • تسمه کش بادی
    تسمه کش بادی (پنوماتیکی)
  • تسمه کش اتوماتیک TP6000
    تسمه کش اتوماتیک TP6000
  • تسمه PET
    تسمه PET