دستگاه تسمه کش چگونه محصولات را بسته بندی می کند؟

ئسگاه تسمه کش چگونه کار می کند

دستگاه‌های تسمه کش در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام برای بسته بندی رنج مختلفی از محصولات استفاده می‌شوند، به همین علت شاهد این نکته هستیم که نحوه کار دستگاه تسمه کش با مدل دستگاه ارتباط مستقیمی دارد. به صورت کلی استفاده‌ی دستگاه تسمه کش برای بسته بندی محصولات می‌باشد. اما این دستگاه چطور کار می‌کند؟ انواع آن کدامند و چطور محصولات را بسته بندی می‌کند؟ در ادامه‌ی مطلب همراه ما باشید تا به سوالات شما به صورت مختصر و مفید پاسخ دهیم.

همچنین اگر که شما نیز نیازمند انواع دستگاه تسمه کش هستید می‌خواهید برای محل کاری خود این وسیله را تهیه کنید می‌توانید از وبسایت ما این خریداری را انجام دهید. با مراجعه به وبسایت و صحبت با پشتیبانی می‌توانید درباره‌ی انواع دستگاه تسمه کش نظیر تسمه کش، تسمه کش فلزی، دستگاه تسمه کش، تسمه کش بادی، تسمه کش ترنسپک، تسمه کش پلاستیکی، تسمه کش برقی،تسمه کش دستی و همچنین مواردی بیشتر اطلاعات کسب کنید و اگر مایل بودید اقدام به خرید کنید.

دستگاه تسمه کش چیست؟

ضروری‌ترین و البته پر استفاده ترین دستگاهی که در خط تولید کارتن و بسته بندی استفاده‌ی زیادی دارد، یکی از ضروری ترین دستگاه های خط تولید کارتن، دستگاه تسمه کش است. استفاده‌ی این دستگاه در مراحل بسته بندی می‌باشد که در اصل با استفاده از این دستگاه انواع متفاوتی از تسمه های فولادی و پلاستیکی بر روی جعبه‌های بسته بندی کشیده می‌شود تا هم کار بسته بندی سرعت بگیرد و هم کیفیت بالاتری داشته باشد. این دستگاه در صنایع مختلفی کاربرد دارد که از پر استفاده ترین‌ آن‌ها می‌توان به صنایع بسته بندی اشاره کرد.

نحوه کارکرد دستگاه تسمه کش

با توجه به اینکه دستگاه تسمه کش در انواع مختلفی وجود دارد می‌تواند تسمه‌های مشخص شده را بر روی انواع بسته بندی محصولات مختلف نصب کند. این دستگاه ها در مدل های تسمه کش دستی و برقی و اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در میان دستگاه های بسته بندی موجود هستند. همچنین دستگاه‌های تسمه کش در انواع مختلفی وجود دارند، مهمترین‌ آن‌ها بدین شکل است:

دستگاه تسمه کش چیست؟

  • تسمه کش میزی: تسمه کش نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک
  • تسمه کش پرتابل: تسمه کش بادی، دستی و تسمه کش شارژی
  • تسمه کش با انواع تسمه بسته بندی
  • تسمه کش برقی
  • تسمه کش با انواع منبع انرژی

تسمه بسته بندی چیست؟

تسمه بسته بندی در انواع مختلفی مثل تسمه فلزی و تسمه پلاستیکی وجود دارد، که استفاده‌ی اصلی آن‌ها برای تسمه کش می‌باشد. همچنین اغلب خرید آن‌ها به طور عمده انجام می‌شود. همچنین اگر که شما نیز نیازمند انواع دستگاه تسمه کش هستید می‌خواهید برای محل کاری خود این وسیله را تهیه کنید می‌توانید از وبسایت ما این خریداری را انجام دهید.

نحوه کار دستگاه تسمه کش اتوماتیک

برای آنکه نحوه کارکرد دستگاه بسته بندی و یا تسمه کش اتوماتیک را توضیح دهیم در آغاز باید بدانید که این‌گونه دستگاه‌ها جزو تسمه کش های اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک به حساب می‌آیند که در اصل زیرمجموعه تسمه کش‌های برقی هستند. به علت اینکه دستگاه‌های مذکور برای کار به برق احتیاج دارند، در مرحله اول دستگاه باید به برق متصل باشد، سپس در مرحله‌ی بعدی باید تسمه‌های مناسب کار روی دستگاه نصب شود. و در آخر باید دستگاه قبل از کار توسط متخصص تست شود و آماده کار شود، بعد از تمامی این مراحل متخصص دستگاه می‌تواند کارتن‌ها و بسته‌های کالاها را روی دستگاه تسمه کش قرار دهد. بعد انجام این مراحل دستگاه به‌صورت خودکار شروع به بسته‌بندی محصول و یا کارتن می‌کند و بعد از اتمام بسته‌بندی در آخر کار توسط حرارت و یا پانچ تسمه‌ها را به یکدیگر متصل و محکم می‌کند و در اینجا است که مراحل بسته بندی به پایان می‌رسد.

نحوه کار دستگاه تسمه کش اتوماتیک

قیمت دستگاه های تسمه کش

قیمت دستگاه تسمه کش یکسان نیست، بسته به نوع دستگاهی که نیاز دارید برای مثال دستگاه تسمه کش میزی، دستگاه تسمه کش دستی… و غیره قیمت متفاوت است. می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را دقیق راهنمایی کنند و از قیمت دستگاه ها مطلع شوید.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خوان موارد ذکر شده لذت برده باشد و برایتان مفید بوده باشد. همچنین اگر که شما نیز نیازمند انواع دستگاه تسمه کش هستید می‌خواهید برای محل کاری خود این وسیله را تهیه کنید می‌توانید از وبسایت ما این خریداری را انجام دهید. با مراجعه به وبسایت و صحبت با پشتیبانی می‌توانید درباره‌ی انواع دستگاه تسمه کش نظیر تسمه کش، تسمه کش فلزی، دستگاه تسمه کش، تسمه کش بادی، تسمه کش ترنسپک، تسمه کش پلاستیکی، تسمه کش برقی،تسمه کش دستی و همچنین مواردی بیشتر اطلاعات کسب کنید و اگر مایل بودید اقدام به خرید کنید.

 

تصویر کژوان عباسی

کژوان عباسی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه کش بادی فلزی
    تسمه کش فلزی بادی اتوماتیک
  • تسمه کش اتوماتیک TP6000
    تسمه کش اتوماتیک TP6000
  • تسمه کش دستی
    تسمه کش دستی با انبر
  • تسمه کش janson
    تسمه کش Janson