راهنمای خرید تسمه کش بادی

تسمه کش بادی

خرید تسمه کش بادی

خرید تسمه کش بادی برای کسب و کار‌ها، کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی که بسته بندی محصولات بزرگ را انجام می‌دهند یکی از واجبات است. معمولا از این مدل تسمه کش برای بسته بندی جعبه‌ها و محصولات با سایز بزرگ استفاده می‌شود. وزن تسمه کش بادی حدود 4 کیلو‌گرم است و معمولا برای بسته‌های بزرگی که به سختی جا به جا می‌شوند استفاده می‌شود. این دستگاه سرعت بسیار بالایی در تسمه زنی با انواع تسمه‌های موجود در بازار نظیر PP و PET را دارد.

مشخصات دستگاه تسمه کش بادی

نکته قابل توجه در خصوص این دستگاه تسمه کش بادی، انجام کار و تسمه زنی بدون نیاز به هرگونه بست و یا گیره‌ای است. این دستگاه قابلیت انجام سه مرحله کشش، چسبیدن و برش تسمه را به صورت خودکار دارد. همچنین این دستگاه دارای ویژگی‌های زیاد دیگری نیز است. در ادامه به ویژگی‌های دستگاه تسمه کش اشاره خواهیم کرد:

  • مناسب برای محصولات در سایز و ابعاد بسیار بزرگ
  • فشار حداقل 3000 نیوتون.
  • قابل استفاده برای دستگاه‌های تصفیه پمپ
  • انجام همزمان سه کار کشش، برش و چسب کاری
  • عدم نیاز به بست، در عملیات تسمه زنی
  • نیاز به کمپرسور
  • ایمنی بالا
  • کاملا بی خطر و بدون نیاز به داشتن باتری
  • افزایش سرعت عملیات تسمه کشی

نامگذاری تسمه کش بادی

و علت نام گذاری این دستگاه استفاده از انرژی باد در هنگام عملیات تسمه زنی است. با استفاده از این دستگاه یک تسمه کشی درست و حرفه‌ای را تجربه خواهید کرد، و دیگر نگران سلامت کالا، حمل و نقل محصول خود و خراب شدن بسته بندی نخواهید بود.

انواع تسمه کش بادی

تسمه کش بادی به دو دسته تسمه کش بادی فلزی و تسمه کش بادی پلاستیکی تقسیم می‌شود. در ادامه به توضیحاتی در این خصوص خواهیم پرداخت.

تسمه کش بادی پلاستیکی

 با خرید دستگاه تسمه کش بادی پلاستیکی قادر به استفاده از تسمه‌های PP و PET در هنگام تسمه کشی خواهید بود. این دستگاه دارای یک قابلیت فوق العاده است. توانایی کنترل تایمر جوش و قدرت کشش فوق العاده از ویژگی‌های فوق العاده این دستگاه است. این خصوصیت دستگاه منجر به تسمه کشی تمیز در دستگاه می‌شود.

تسمه کشی بادی فلزی

این دستگاه نیز مانند دستگاه تسمه کش بادی پلاستیکی به وسیله قدرت باد کار می‌کند. با این تفاوت که تسمه‌ای که در این نوع دستگاه تسمه کش به کار می‌رود از نوع فلزی است. از این دستگاه برای بسته بندی انواع کالای سنگین و فوق سنگین استفاده می‌شود. یکی از مهم ترین ویژگی‌های این دستگاه قدرت بالا در کنار اصطکاک کم دستگاه است. این دستگاه قابلیت استفاده در انواع سطوح را دارد.

قیمت تسمه کش

این دستگاه دارای انواع متفاوتی است. از همین جهت تنوع قیمت بی نظیری در این مدل از محصولات وجود دارد. در نتیجه هر دستگاه با توجه به ویژگی‌هایی که دارد دارای قیمت‌های متفاوتی نیز است.
در نتیجه با توجه به  نیاز و هدفی که از خرید دستگاه تسمه کش دارید، دستگاهی متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما قبل از خرید این دستگاه، مقایسه قیمت دستگاه با دستگاه‌های دیگر است.

کاربرد تسمه کش بادی

این دستگاه در صنایع مختلف کاربرد دارد.

  • در صنایعی نظیر کاشی، سنگ و سرامیک
  • تسمه کشی و بسته بندی انواع لوازم خانگی نظیر یخچال، گاز و غیره
  • بسته بندی و تسمه کشی انواع لوله‌ها سنگین و شمش

تفاوت تسمه کش پنوماتیک و تسمه کش بادی

تسمه کش پنوماتیک تفاوتی با تسمه کش بادی ندارد، و در واقع پنوماتیک نام دیگر این دستگاه است. این دستگاه با استفاده از هوای فشرده عملیات تسمه کشی را انجام می‌دهد. در این دستگاه هوای فشرده به وسیله یک کمپرسور باد تخلیه می‌شود. با قاطعیت می‌توان بیان کرد دستگاه تسمه کش پنوماتیک جزو قوی ترین دستگاه‌های تسمه کشی در بازار است. این دستگاه قابلیت بسته بندی انواع محصولات در سایز‌های بزرگ را دارد. نکته ای که در هنگام خرید تسمه کش بادی باید به آن توجه داشته باشید این است که این دستگاه به ضربه حساس است. در نتیجه اگر قصد کار با این دستگاه را دارید باید جوانب احتیاط را رعایت کنید.

ویژگی‌های تسمه کش بادی

  • دارای اندازه کوچک تری نسبت به دستگاه‌های تسمه کش معمولی است.
  • امکان جابجایی این دستگاه بسیار راحت است.
  • این دستگاه نسبت به دستگاه‌های معمولی دارای قدرت مانور بیشتری است.

 اگر به دنبال خرید دستگاه تسمه کش هستید بهتر است با توجه به نیاز و هدفتان از تهیه این محصول، نسبت به خرید آن اقدام نمایید. دستگاه تسمه کش بادی جزو دستگاه‌هایی است که وجود آن در هر مجموعه ای که کار تولید، توزیع و یا بسته بندی را انجام می‌دهند الزامی‌است. مجموعه تهران صنعت معتبرترین مرکز ارائه خدمات فروش، مشاوره و تعمیرات دستگاه تسمه کش در ایران است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود هر یک از دستگاه‌های تسمه کش را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت از ما دریافت کنید.

تصویر Babak

Babak

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه کش janson
    تسمه کش Janson
  • تسمه کش Jampack 11
    تسمه کش Jampack 11 جمپک
  • تسمه کش دستی سامسونگ
    تسمه کش دستی سامسونگ
  • تسمه کش transpak
    تسمه کش Transpak