صرفه‌جویی در زمان و هزینه با تسمه کش بادی

تسمه کش بادی فلزی

تسمه کش بادی که از آن به عنوان دستگاه پنوماتیک نیز یاد می‌شود یک سیستم کاربردی برای بسته‌بندی بسته‌های بزرگ با حجم زیاد و سنگین است. به این دستگاه نیروی باد کمپرسور متصل است که حکم نیروی محرک آن را دارد. به‌واسطه تسمه کش بادی به‌راحتی پروسه ایمن‌سازی و استحکام برای کالاهایی که شرایط جابه‌جایی دشواری دارند، فراهم می‌شود.

تسمه کش بادی پلاستیکی

   تسمه کش بادی در یک نگاه

تسمه کش بادی به‌واسطه به‌کارگیری تسمه‌ها امکان کنار هم قرارگیری محصولات مختلف را فراهم می‌سازد. تسمه‌هایی که برای این دستگاه به کار می‌روند اغلب از جنس پلیمری و یا فلزی هستند. تسمه کشی سبب می‌شود تا کالاهایی که حجم بزرگی دارند به‌راحتی کنار هم قرار گرفته و بسته‌بندی شوند. همینطور شرایط جابه‌جایی آنها نیز فراهم می‌شود. از تسمه کش بادی به عنوان سیستم تکمیل‌کننده در صنعت نیز یاد می‌شود.
تسمه کش‌های بادی در مدل‌های اتوماتیک بیشترین تقاضا را دارند. تسمه کش بادی برای اجرای عملیات تسمه کشی نیازمند اجرای اپراتور است. تسمه کش بادی در صنایع مختلف معمولاً از نوع اتوماتیک هستند، چون سبب سرعت بیشتر انجام کار می‌شوند. مدل‌های تمام اتوماتیک نیز وجود دارند که دیگر نیازی به دخالت اپراتور نخواهد بود. در این مدل‌ها فرآیند تسمه کشی به‌صورت خودکار انجام می‌دهند.
تسمه کش بادی فلزی

  کاهش هزینه با تسمه کش بادی

در گذشته عملیات بسته‌بندی و کنار هم قراردادن بسیاری از کالاها به صورت دستی و به کمک اپراتورها انجام می‌شد. این موضوع سبب شد تا نیاز بیشتری به ابزارهای مختلف برای تسمه کشی باشد. همینطور هزینه‌هایی که به عنوان حقوق به اپراتور داده می‌شد نیز گاه سر به فلک می‌کشید. با خودکار شدن سیستم تسمه کش بادی دیگر نیاز به نیروی کار به تعداد بالا نیست و این رویکرد سبب کاهش هزینه‌ها می‌شود. از سوی دیگر افزایش سرعت کار از مهم‌ترین مزیت دستگاه تسمه کشی بادی است. وقتی سرعت کار بالاتر برود در واقع بسته‌بندی سریع‌تر صورت می‌گیرد و همه چیز کارآمدتر است. افزایش سرعت به بهبود راندمان کاری کمک می‌کند و سبب افزایش بازده کلی خواهد شد.

تسمه کش بادی پلاستیکی

 افزایش ایمنی و بهره‌وری

محافظت از بسته و کالا از مهم‌ترین اهداف دستگاه تسمه کش بادی محسوب می‌شود. عملکرد این دستگاه به صورتی است که سبب افزایش ایمنی و استحکام بسته و کالاها می‌شود. در نهایت احتمال آسیب رسیدن به کالا را به حداقل می‌رساند. به این ترتیب باز هم شاهد رشد بهره‌وری و همینطور کاهش هزینه‌ها هستیم.
خرید تسمه کش بادی برای صنایع مختلف اهمیت زیادی دارد. در صنعت ساختمان از تسمه کش برای بسته‌بندی کالاهای سنگین ساختمانی مثل کاشی و سرامیک استفاده می‌شود. این محصول در صنعت کشاورزی به‌منظور پک کردن آسان علوفه‌های فشرده شده استفاده می‌شود.
در صنعت چاپ از تسمه کش‌ها برای تحویل و جابه‌جایی دسته‌های کاغذ و کتاب و روزنامه استفاده خواهد شد. همینطور در صنعت بازیافت نیز این محصول برای دفع مجدد مواد زائد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 مزایای خرید تسمه کش

با بررسی کاربرد تسمه کش در صنعت مشخص شد که این دستگاه به صورتی طراحی شده است که برای تسمه کشی نیازی به هیچ بست یا گیره‌ای ندارد. دقت کنید که شما با خرید این دستگاه به راحتی می‌توانید بسته بندی‌های بزرگ و حجیم داشته باشید و جابه‌جایی بدون مشکل را تجربه کنید. قیمت تسمه کش بادی بر اساس نوع آن اعلام می‌شود.
این محصول در صنایع لوازم‌خانگی به‌منظور افزایش استحکام بسته‌بندی استفاده می‌شود. در صنعت سلولزی از این محصول برای کنار هم نگه‌داشتن ورق‌ها استفاده خواهد شد. تسمه کش‌ها در صنعت غذایی نیز یکی از دستگاه‌های سرعتی محسوب می‌شوند و در نهایت سبب سرعت بخشی عملیات موردنظر خواهند شد به‌طوری که سودآوری حتی تا دو برابر نیز در نظر گرفته می‌شود. این محصول در سال‌های اخیر با طراحی بی‌نظیر خود توانسته نیاز صنایع بزرگ را نیز برطرف سازد و شرایط بی‌نظیری برای کسب و کارهای صنعتی ایجاد کند.

تصویر Babak

Babak

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه کش دستی اتوماتیک
    تسمه کش دستی اتوماتیک 19
  • تسمه کش اتوماتیک TP6000
    تسمه کش اتوماتیک TP6000
  • تسمه کش دستی سامسونگ
    تسمه کش دستی سامسونگ
  • تسمه کش شارژی TS 19B
    تسمه کش شارژی TS 19B