قیمت بسته تسمه کش

لزوم استفاده دستگاه تسمه کش

قیمت بسته تسمه کش

 دستگاه تسمه کش، وسیله‌ای می‌باشد که برای راحتی هرچه بیشتر شما در امر مهم بسته‌بندی محصولات ساخته شده است، که باعث می‌شود هم کار برای شما راحت‌تر و لذت بخش‌تر باشد و هم اینکه با دقت بیشتری آن را انجام دهید. یکی از مواردی که باید در هنگام خرید دستگاه تسمه کش به یاد داشته باشید، نیاز شرکت شما می‌باشد. اگر که بدون انجام تحقیقات لازم و مطالعه درباره‌ی انواع دستگاه تسمه کش نظیر: تسمه کش بادی، تسمه کش برقی، تسمه کش ترنسپک، تسمه کش پلاستیکی و تسمه کش فلزی خرید خود را انجام دهید، در پایان شاهد مشکلاتی خواهید بود که شما را مجبور به تعویض دستگاه و دردسر‍‌های فراوان خواهد کرد. پس با من در این مطلب همراه باشید تا به معرفی، توضیح و بررسی انواع این دستگاه‌ها بپردازیم و در آخر شما بتوانید بهترین‌ها را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

دستگاه تسمه کش چیست؟

همانطور که در بخش بالایی مطلب توضیح دادیم، دستگاه تسمه کش و انواع آن برای بسته بندی محصولات استفاده می‌شوند، اما چگونه و چطور؟ اصلی‌ترین استفاده از دستگاه تسمه کش برای قرار دادن انواع مختلف تسمه دور محصولاتی است که نیاز به بسته‌بندی دارند، این نوع محصولات با توجه به نیاز با استفاده از انواع تسمه کشی نظیر تسمه کش بادی، تسمه کش برقی، تسمه کش ترنسپک، تسمه کش پلاستیکی و تسمه کش فلزی بسته‌بندی می‌شوند.

دستگاه تسمه کش چیست؟انواع دستگاه تسمه کش

شما برای اینکه بتوانید درباره‌ی خرید یک دستگاه تسمه کش مطمئن شوید باید به صورت مختصر با انواع آن‌ها آشنا شوید که بهترین انتخاب را بر اساس موارد مورد نیاز خود انجام دهید. به صورت کلی دستگاه‌های تسمه کش در چند نوع مختلف وجود دارند:

تسمه‌کش بادی

این از تسمه‌کش که با نام تسمه کش بادی شناخته می‌شود، از دسته تسمه کش‌های پرتابل یا همان قابل حمل حساب می‌شود، وزن آن حدود ۳٫۸ کیلوگرم است. استفاده‌ی اصلی این نوع از تسمه کش برای وسایل بسیار سنگین‌ می‌باشد که نیاز به محافظت بیشتری نسبت به محصولات عادی دارند، به همین علت نیاز و خواستار آن کمتر است. این دستگاه با بهره گیری از انرژی باد کار می‌کند که به همین منظور حضور یک کمپرسور باد در کنار آن ضروری است. در مقایسه با تسمه کش دستی، این نوع تسمه کش سرعت و قدرت بالایی دارد. انواع تسمه‌های کریستال، PP و PET در این دستگاه قابل استفاده هستند. در این نوع از تسمه کش، مراحل بسته بندی که شامل کشش، چسباندن و برش تسمه است در آن به صورت اتوماتیک انجام شده و نیازی به بست و گیره ندارد.

انواع دستگاه تسمه کشدستگاه تسمه کش ترنسپک

دستگاه تسمه کش ترسنپک، ساخت کشور تایوان می‌باشد، همچنین دارای 80 کیلوگرم وزن خالص است و روش اتصای آن به صورت جوش حرارتی می‌باشد که یکی از بهینه‌، دقیق و حرفه‌ای‌تری روش‌هاست. نوع تسمه مصرفی در این دستگاه پلی پروپیلن (PP) است. اگر که به خرید تسگاه تسمه کش ترنسپک علاقه مند هستید با مسئولان و فروشنده‌های مربوطه تماس حاصل کنید تا از قیمت دستگاه تسمه کش مطلع شوید.

دستگاه تسمه‌كش برقي

دستگاه تسمه‌کش برقی در دو نوع اتوماتيك و نيمه‌اتوماتيك تولید و توضیع می‌شود. همانطور که از اسم این دستگاه پیداست، منبع تغذيه انرژي آن، برق است. هر كدام از انواع اتومات و نيمه‌اتومات نيز در مدل‌هاي متنوعي توليد و عرضه مي‌شوند. ويژگي برجسته اين دستگاه‌ها سرعت بالاي تسمه‌زني است و عدم نياز به حضور كاربر در نوع اتومات است و كليه مراحل تسمه‌كشي به‌طور خودكار انجام می‌شود.

دستگاه تسمه کش پلاستیکی چیست؟

در این نوع دستگاه‌ها با استفاده از تسمه‌های پلاستیکی بسته‌های مختلف را محکم می کنند تا هنگام حمل و نقل و یا نگهداری در انبار آسیبی به آن ها نرسد. البته استفاده‌ی اصلی دستگاه تسمه کش پلاستیکی برای کالاهایی است که حجم و وزن زیادی ندارند و به همین علت آنقدر نیاز به بسته‌بندی محکمی نیست.
انواع مختلفی از دستگاه تسمه کش پلاستیک یا پروپیلن در بازار وجود دارند که عبارتند از:

  • سیستم های تسمه کش پلاستیکی
  • دستگاه تسمه کش پلاستیکی اتوماتیک
  • دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک

ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید امیدوارم به دنبال اطلاعاتی که می‌گشتید رسید باشید. اگر که به خرید دستگاه تسمه کش علاقه‌مند هستید، با کارشناسان مربوطه در وبسایت ما تماس حاصل کنید و قیمت آن را جویا شوید.

تصویر کژوان عباسی

کژوان عباسی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه کش transpak
    تسمه کش Transpak
  • تسمه کش شارژی TS 19B
    تسمه کش شارژی TS 19B
  • تسمه کش بادی اتوماتیک 19
    تسمه کش بادی اتوماتیک 19
  • رول باز کن تسمه PET
    رول باز کن تسمه PET