چه عواملی بر قیمت دستگاه تسمه کش تاثیر دارد؟

چه عواملی بر قیمت دستگاه تسمه کش تاثیر دارد؟

اگر قصد بسته بندی محصولات خود را دارید، دستگاه تسمه کش از جمله دستگاه های مفید بوده که میتوانید در این راستا مورد استفاده قرار دهید. در گذشته انجام این کار اغلب به صورت دستی انجام میشد. یک کار زمانبر و البته خسته کننده که احتمال خراب شدن محصولات را در حین جابجایی بسیار بالا بود. اما خوشبختانه با ظهور علم و تکنولوژی با ساخت دستگاه تسمه کش این مشکل برطرف شده است. درواقع شما با استفاده از این دستگاه میتوانید هر کالایی را در هر ابعادی بدون صرف زمان زیاد میتوان بسته بندی کنید.

انواع تسمه کش

دستگاه های تسمه کش بسته به نوع عملکردی که دارند در انواع مختلف بسته بندی می شوند.

  • دستگاه تسمه کش میزی: که شامل تسمه کش های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک می باشد.
  •  دستگاه تسمه کش پرتابل: که تسمه کش های بادی، دستی و شارژی را در بر می گیرد.
  • دستگاه تسمه کش با بسته بندی های مختلف
  • تسمه کش برقی
  • دستگاه های تسمه کش با منابع انرژی مختلف

هر کدام از دستگاه های تسمه کش نام برده شده امکانات خاصی دارند که سبب تمایز آن ها از یکدیگر شده است. علاوه بر این؛ همین تفاوت در نوع تسمه کش هاست که باعث شده با قیمت های متفاوتی از آنها روبرو شویم. بیایید برخی از این عوامل را بشناسید.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه های تسمه کش

در ابتدا گفتیم؛ عوامل مختلفی بر قیمت دستگاه های تسمه کش تاثیر می گذارد. یکی از این عوامل محل تولید است. قیمت دستگاه های تسمه کشی وارداتی با دستگاه های تسمه کش سخت داخلی متفاوت می باشد. عامل بعدی نوع مواد اولیه به کار رفته در آن می باشد. هرچه ماده اولیه برای ساخت دستگاه تسمه کش بهتر باشد قیمت نهایی آن نیز بیشتر می شود. به عنوان مثال برای ساخت تسمه کش پلاستیکی به چند ماده اولیه نیاز هست، که به نسبت همان مواد مصرفی قیمت نهایی تسمه نیز متغیر است.
به عنوان مثال دستگاه های تسمه کش میزی در کشور های تایوان و چین ساخته می شوند که در بازار ما نیز موجود است و قیمت آن ها با هم فرق دارد. علاوه بر این تفاوت قیمت برای تفاوت کشور های تولید، دلیل دیگر این تفاوت در نوع کاربردی است که از خود نشان می دهد.

قیمت تسمه کش

قیمت دستگاه تسمه کش با توجه به عملکردی که دارد بسیار مناسب است. تصور کنید بدون دستگاه تسمه کش برای بسته بندی محصولات نیاز بود که نیروهای انسانی در تعداد بالا به کار بسته بندی محصولات بپردازند که هم هزینه بالا می رفت و هم زمان زیادی از دست می رفت. علاوه بر این؛ احتمال خراب شدن بسته بندی و آسیب به کالا در طول حمل و نقل نیز بود. اما با دستگاه های تسمه کش اعم از تسمه کش فلزی، تسمه کش بادی و… دیگر نیازی به نیروی انسانی زیاد نیست و در کنار صرفه جویی در زمان اطمینان از صحت بسته بندی را نیز به ما می دهد.
قیمت مدل های مختلف دستگاه تسمه کش با هم فرق دارد. به طور مثال مدل استوک قیمتی کمتر نسبت به سایر مدل ها دارد. دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک نسبت به سایر دستگاه های تسمه کش قیمتی مناسب تر دارد. زیرا برای بسته بندی تنها به یک اپراتور نیاز دارد. نوع مناسب تر دستگاه های تسمه کش، دستگاه تسمه کش تمام اتومات است که به اپراتور نیازی ندارد اما قیمتش کمی گران تر می باشد.

جمع بندی:

اگر دارای کسب و کار و یا تولیدی هستید که در آن به دسته بندی محصولات و کالاهای خود نیاز دارید، بدون شک تهیه تسمه کش به صرفه ترین انتخاب است. دستگاه های تسمه کش به دلیل سهولت امر بسته بندی و همچنین انجام عمل بسته بندی کالا ها در کوتاه ترین زمان، سبب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
دستگاه های تسمه کش در انواع مختلفی ارائه می شوند که بسته به نوع ماده اولی و یا کشور محل ساخت، دارای قیمت های متفاوتی می باشند. بسته به نوع محصول خود و همچنین هزینه ای که می خواهید برای دستگاه تسمه کش خرج کنید می توانید یکی یا حتی چند مورد از انواع آن را خریداری فرمایید.
متخصصین تهران صنعت در زمینه طراحی، ساخت و تعمیر برد های الکترونیکی و قطعات مکانیکی دانش و تجربیات روز صنعت دنیا را به همراه دارند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات شرکت تهران صنعت دارای گارانتی تعویض دوماهه دستگاه و گارانتی یک ساله قطعات و همچنین خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد . جهت خرید تسمه کش شارژی، تسمه کش دستی…و یا دریافت مشاوره با کارشناسان ما از طریق شماره واتساپ 09224957540 در ارتباط باشید.

 

تصویر کژوان عباسی

کژوان عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه کش دستی سامسونگ
    تسمه کش دستی سامسونگ
  • تسمه کش میزی
    تسمه کش TP-202
  • خرید تسمه
    تسمه PP
  • تسمه کش Jampack 21
    دستگاه تسمه کش Jampack 21