کاهش هزینه ها با استفاده از دستگاه تسمه

مزایای دستگاه تسمه کش

با پیشرفت تکنولوژی و نیاز صنعت در انجام سریع کارهای بسته بندی، نیاز به شیوه‌های جدید بسته بندی حس می‌شد. یکی از ابزار آلات تولید شده برای افزایش سرعت و کاهش خطرات و آسیب در بسته بندی‌ها تسمه می‌باشد. دستگاه تسمه کش در واقع دستگاهی است که بسته بندی اجسام مختلف را انجام می‌دهد و به خوبی تسمه‌های پلاستیکی و فلزی را به دور بسته بندی‌ها قرار می‌دهد.
این دستگاه به خصوص در وزن‌های بالا و تعداد زیاد اجسام بسیار کاربردی است. کاربرد دیگر دستگاه تسمه کش در بسته بندی اختصاصی اجسام است. این دستگاه کار بسته بندی تمامی محصولات با هر شکل و اندازه‌ای را انجام می‌دهد. بسته بندی دستگاه تسمه کش به شکلی است که محل اتصال تسمه‌ها به اطراف بسته، ثابت می‌ماند و هیچ گونه جابجایی و اصطکاکی ایجاد نمی‌شود. در نتیجه با کاهش آسیب‌ها و همچنین بسته بندی شبانه روزی هزینه‌های تولید کاهش خواهد یافت.
علت دیگر کاهش هزینه‌ها کاهش نیروی انسانی و حذف تجهیزات دیگر بسته بندی است که در ادامه بیشتر بررسی خواهیم کرد.

مزایای استفاده از دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش امروزه به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از صنعت محسوب می‌شود. استفاده از این دستگاه به خصوص در شرکت‌ها و کارخانجاتی که صادرات محصول انجام می‌دهند، ضروری و واجب است. رفته رفته و در طی سالیان بروز رسانی‌های بسیاری در ساخت و طراحی دستگاه های تسمه کش صورت می‌گیرد که تنوع و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد. مزایای این دستگاه برای شرکت‌ها به خصوص در کاهش هزینه‌ها غیرقابل انکار است.

مزایای دستگاه تسمه کش
بخشی از مزایای استفاده از دستگاه تسمه کش شامل موارد زیر می‌باشند.

  • – بسته بندی تخصصی محصولات
  • – سرعت بالا در بسته بندی
  • – کاهش هزینه‌ها
  • – جابجای آسان محصولات
  • – دقت بالا
  • – کاهش خسارات و آسیب‌ها
  • – بسته بندی شبانه روزی

انواع تسمه کش

تنوع در تسمه کش‌ها از مزایای کاربردی آن‌ها در صنعت بوده و با تخصصی کردن آن‌ها کارایی دستگاه را افزایش داده و آسیب به محصول نهایی را بسیار کاهش می‌دهند. همچنین تنوع در این دستگاه‌ها باعث آسان‌تر شدن انتخاب و سرعت و کیفیت بیشتر در بسته بندی می‌شود. از انواع تسمه کش‌ها می‌توان به تسمه کش فلزی، تسمه کش بادی، تسمه کش ترنسپک، تسمه کش پلاستیکی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی اشاره کرد.

تسمه کش فلزی:

تسمه کش‌های فلزی و تسمه‌های فلزی معمولا برای ابزار فلزی و سنگین استفاده می‌شوند. وزن و قیمت بالا این نوع تسمه کش را فقط برای محصولات فلزی بزرگ و سنگین مناسب می‌کند.

تسمه کش بادی:

تسمه کش بادی توان جابجایی بالایی داشته و به همین علت با استفاده از آن می‌توان به راحتی بخش‌های مختلف محصول را بسته بندی کرد و همچنین برای بسته بندی اجسام بزرگ مناسب است. این دستگاه تسمه کش با استفاده از نیروی باد کار می کند که برای عملکرد نیاز به یک کمپرسور دارد.

انواع دستگاه تسمه کشتسمه کش ترنسپک:

تسمه کش ترنسپک ساخت کشور تایوان بوده و در حالت میزی و اتوماتیک قابل استفاده است. از این نوع تسمه کش‌ها در تمامی صنایع استفاده می‌شود.

تسمه کش پلاستیکی:

تسمه کش‌های پلاستیکی از متنوع‌ترین انواع تسمه کش بوده و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف قابل تهیه هستند. تسمه کش پلاستیکی برای انواع اندازه‌های بسته بندی موجود بوده و جنس متریال تسمه از پلی پروپیلن است که استقامت زیادی در برابر کشش دارد.

تسمه کش برقی:

تسمه کش برقی به علت سرعت بالا و عدم نیاز به وجود اپراتور از محبوب‌ترین نوع دستگاه تسه کش است که در دو نوع خودکار و نیمه خودکار وجود دارد. برای کارکرد این دستگاه نیاز به جریان برق وجود دارد.

تسمه کش دستی:

کاربرد دستگاه تسمه کش دستی بیشتر در باربری‌ها برای محکم کردن برخی بسته بندی‌ها و یا در کارگاه‌های صنعتی با تولیدات کم است. این نوع تسمه کش برای انواع بسته بندی‌ها قابل استفاده است اما سرعت بسته بندی و نیروی لازم بیشتر است. تسمه کش دستی در دو نوع پلاستیکی و فلزی موجود هستند که انواع پلاستیکی شایع‌تر است.

دستگاه تسمه کشکاهش هزینه در بسته بندی با تسمه کش

همانطور که خواندیم، تسمه کش‌ها انواع مختلفی داشته و هریک در نوبه خود به کاهش هزینه‌های تولید و کسب و کار کمک می‌کنند. بسته به نوع کاربری و محل مورد استفاده، اندازه و نوع دستگاه تسمه کش تفاوت خواهد داشت. به طور تسمه کش‌های شارژی که نوعی از تسمه کش برقی هستند، توان بالایی در صنعت داشته و با سرعت بسیار بالا بسته بندی محصولات را انجام می‌دهند.
در این حالت نیاز به صرف زمان، هزینه و نیروی انسانی کاهش یافته و کیفیت خروجی به علت کاهش خطاهای انسانی بسیار مطلوب‌تر خواهد بود.

دستگاه های تسمه کش یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها در زمینه بسته بندی محصلات می باشند. این دستگاه ها دارای انواع و مدل های مختلفی هستند که هر کدام بسته به تعداد کالا و ابعاد ان مناسب تر است.شرکت صنایع بسته‌بندی تهران صنعت در سال‌های اخیر در زمینه واردات انواع دستگاه‌های تسمه‌کش به خصوص از نوع دستی و پرتابل، توانایی دارد. این شرکت توانسته است تا محصولات با کیفیتی را از برندهای معتبر دنیا به ایران وارد نماید.لازم به ذکر است که تمامی محصولات شرکت تهران صنعت دارای گارانتی تعویض دوماهه دستگاه و گارانتی یک ساله قطعات و همچنین خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد . جهت خرید محصولات و یا دریافت مشاوره با کارشناسان ما از طریق تماس با ما، در ارتباط باشید.

تصویر کژوان عباسی

کژوان عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • خرید تسمه
    تسمه PP
  • تسمه‌کش دستی فلزی 32
    تسمه کش دستی فلزی 32
  • تسمه کش دستی سامسونگ
    تسمه کش دستی سامسونگ
  • رول باز کن تسمه PET
    رول باز کن تسمه PET