تسمه کش دستی

دستگاه تسمه کش دستی نامحدود کش یکی از انواع دستگاه‌های تسمه کش است که برای کارگاه‌های کوچک و بزرگ، کارخانه‌ها و انواع کسب و کارهایی که نیاز به بسته‌بندی و تسمه کشی دارند مناسب است. تسمه‌کش‌های دستی، برای استفاده با دست طراحی شده‌اند، همه کاره و مقرون به صرفه هستند و کاربری ساده‌ای دارند. این دستگاه گزینه‌ای جذاب برای کسانی که به دنبال یک راه حل بسته بندی مطمئن و کارآمد هستند تبدیل شده است.

خرید تسمه کش دستی

انواع تسمه کش دستی

تسمه کش دستی سامشونگ

تسمه کش دستی سامسونگ

دستگاه تسمه کش کره‌ای سامسونگ همراه با انبر دارای کیفیت بالایی است به همین علت عمر مفید این دستگاه زیاد است. تسمه کش دستی سامسونگ بسیار کارآمد و پر فروش است و به همین دلیل انواع تقلبی آن در صنایع بسته بندی فراوان است.
این دستگاه، تسمه کشی را با کمک نیروی مکانیکی اپراتور انجام می‌دهد. تسمه کش دستی سامسونگ برای بسته‌بندی محصولات نیاز به یک انبر و بست فلزی دارد.

تسمه کش دستی

تسمه کش دستی با انبر

تسمه کش دستی نامحدود کش ابزاری است که برای تسمه کشی با تسمه‌های فولادی به کار می‌رود.این ابزار برای پانچ کردن بست فلزی نیاز به یک انبر دارد. تسمه فولادی قوی تر و بادوام تر از تسمه پلاستیکی است و اغلب برای کاربردهای سنگین استفاده می‌شود. دستگاه تسمه‌کش فلزی دستی بدون نیاز به برق یا باتری کار می‌کند و برای استفاده در فضاهای باز و بدون برق بسیار مناسب است.

مزایای تسمه کش دستی

عملکرد و راندمان بسیار سریع

گارانتی بلند مدت محصول

سبکی وزن و سهولت حمل و نقل

عدم نیاز به برق و باتری

عدم تولید آلودگی صوتی

قیمت اقتصادی و مناسب

تسمه کش دستی با انبر نامحدود کش

تسمه کش دستی
مدل دستگاه تسمه کش دستی با انبر
نیرو محرکه نیروی مکانیکی اپراتور
تسمه مناسب تسمه پلاستیکی (pp, pet)
عرض تسمه 16 میلیمتر
ابعاد دستگاه 13x15x50 میلیمتر
وزن دستگاه 1.75 کیلوگرم
وزن انبر 1.20 کیلوگرم

تسمه کش دستی سامسونگ

تسمه کش دستی سامسونگ
مدل دستگاه تسمه کش دستی سامسونگ
نیرو محرکه نیروی مکانیکی اپراتور
تسمه مناسب تسمه پلاستیکی (pp, pet)
عرض تسمه 16 میلیمتر
ابعاد دستگاه 13x15x50 میلیمتر
وزن دستگاه 1.75 کیلوگرم
وزن انبر 1.20 کیلوگرم

کار با تسمه کش دستی سامسونگ

تسمه را دور جعبه، کارتن و یا محل تسمه کشی گذاشته و دو سر انتهایی تسمه را روی محل تسمه کشی قرار می‌گیرد.

دو سر تسمه را در دستگاه تسمه کش قرار داده و سپس با استفاده از انبر‌های مخصوص تسمه کش دستی، دو سر تسمه را به یکدیگر محکم کنید.

پس از کشش تسمه به اندازه کافی، بست را در محل مناسب قرار داده و به کمک انبر فلزی پانچ می‌کنیم

این روش معمولا برای هر دو قطر جعبه باید انجام شود تا از استحکام بسته بندی مطمئن شوید.

کار با تسمه کش دستی پلاستیکی نامحدود کش

ابتدا تسمه را دور محصول مورد نظر قرار می‌دهیم سپس با نزدیک کردن دو اهرم به یک دیگر، دو سر تسمه را در دستگاه تسمه کش نامحدود کش قرار می‌دهیم و بعد از آن اهرم را رها می‌کنیم.

با، باز و بسته کردن اهرم تسمه کش دستی، عملیات کشش تسمه را انجام می‌دهیم.

زمانی که تسمه به اندازه کافی به دور محصول پیچیده شد بست فلزی را مطابق فیلم بر روی دو سر تسمه قرار داده و با کمک انبر تسمه کش عملیات پرچ را انجام می‌دهیم.

در انتها دسته تسمه کش را به یک دیگر نزدیک کنید تا فرآیند برش انجام شود و دستگاه را از محصول جدا می‌کنیم.

خرید تسمه کش دستی نامحدود کش

دستگاه تسمه کش دستی در مدل‌های مختلفی در بازار موجود است که همین عامل موجب می‌شود بتوانید به راحتی مدلی را که با نیاز‌های شما هم خوانی دارد انتخاب کنید.

برای خرید تسمه کش دستی باید نحوه کارکرد و مشخصات فنی و قیمت انواع دستگاه تسمه کش را باهم مقایسه کرده و مدل مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید. و سپس تا خرید دستگاه به یک تماس نیاز دارید.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره قیمت تسمه کش دستی و قیمت انواع دستگاه تسمه کش و قیمت تسمه کش دست دوم و خرید دستگاه مناسب خود ، با کارشناسان تهران صنعت با شماره 77044570-021 تماس بگیرید. 

لازم به ذکر است که تمامی محصولات شرکت تهران صنعت دارای گارانتی تعویض دوماهه دستگاه و گارانتی یک ساله قطعات و همچنین خدمات پس از فروش 10 ساله هستند.