تسمه کش شارژی

تسمه کش شارژی یکی از کاربردی‌ترین ابزار تسمه کشی برای بسته بندی محصولات مختلف است. این دستگاه بسیار سبک است و بدون نیاز به برق و هر گونه کمپرسور، کار را برای اپراتور دستگاه بسیار راحت می‌کند. جنس تسمه‌ای که در این نوع از دستگاه استفاده می‌شود از نوع پلاستیکی PP و PET است.تمامی فرآیند‌ها در این دستگاه  از قبیل؛ کشش، اتصال و قطع تسمه ها به صورت اتوماتیک انجام می شود.
قیمت تسمه کش شارژی

انواع تسمه کش شارژی

تسمه کش شارژی TS 19BQ31

تسمه کش شارژی TS 19BQ31

تسمه کش شارژی

تسمه کش شارژی TS 19B

مزایای تسمه کش شارژی

سرعت بالای تسمه‌کشی

گارانتی بلند مدت محصول

بدون نیاز به برق و کمپرسور باد

بسیار سبک و قابل حمل

سهولت در استفاده

ظریفت فوق العاده بالای باتری

مشخصات تسمه کش شارژی TS 19BQ31

تسمه کش شارژی تهران صنعت
مدل دستگاه شارژی
تسمه مناسب پلاستیکی PP_PET
عرض تسمه 16-19 میلیمتر
ضخامت تسمه 0.8_0.12 میلیمتر
ابعاد دستگاه 145 × 150 × 335
وزن دستگاه 4.6 کیلوگرم

مشخصات تسمه کش شارژی TS 19B

تسمه کش شارژی
مدل دستگاه شارژی
تسمه مناسب پلاستیکی PP_PET
عرض تسمه 19_13 میلی متر
ضخامت تسمه 0.5_1.2 میلیمتر
ابعاد دستگاه 170 × 135 × 350
وزن دستگاه 4.5 کیلوگرم

کار با تسمه کش شارژی TS 19BQ31

تسمه کش شارژی TS 19BQ31
دستگاه تسمه کش شارژی TS 19BQ31 با باتری Typhoon ابزاری جمع و جور با دسته لاستیکی ارگونومیک ضد لغزش است. قرار دادن تسمه سریع و آسان است. با فعال شدن اهرم و دکمه چند منظوره کشش و جوش لرزشی حاصل می‌شود. این دستگاه تسمه کش شارژی برای بسته‌بندی بارهای متوسط ​​و سنگین با تسمه پلی‌پروپیلن PP یا پلی استر PET مناسب است. به ویژه برای بخش صنعتی و مراکز لجستیک مناسب است. 

کار با تسمه کش شارژی TS 19B

تسمه کش شارژی TS 19B
دستگاه تسمه کش شارژی TS 19B با باتری لیتیومی ابزاری است که استفاده از آن آسان و به راحتی قابل تنظیم است. قرار دادن تسمه سریع و آسان اتفاق می‌افتد و اتصال دو سر تسمه به صورت جوش کششی و اصطکاکی با فشار دادن دو دکمه فعال می‌شود. این ابزار با کشش 400 کیلوگرمی یکی از قوی ترین ابزارهای تسمه کش در جهان و برای بستن بارهای سنگین مناسب است.

خرید تسمه کش شارژی

خرید تسمه‌کش شارژی در مجموعه تهران صنعت با ضمانت اصالت و هویت کالا امکان‌پذیر است.تهران صنعت بزرگترین مرکز تخصصی فروش انواع دستگاه تسمه کش از جمله تسمه کش شارژی است که تمامی دستگاه های خریداری شده از این شرکت به مدت یک سال مورد ضمانت قرار می‌گیرد.تهران صنعت مدرن ترین مرکز تخصصی تعمیرات و تامین کننده اصلی قطعات مکانیکی و الکترونیکی دستگاه‌های تسمه کش است.هم چنین برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه ها و قیمت تسمه کش دست دوم می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید .برای خرید تسمه‌کش شارژی می‌توانید از طریق سایت و یا تماس با شماره تلفن 77044570-021 دستگاه تسمه کش شارژی با 9 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش تهیه کنید.