تسمه پلاستیکی PET و PP

تسمه یک نوار صاف و انعطاف‌پذیر است که نقش نگه دارنده در بسته‌بندی، محکم‌کردن را در تسمه کشی بر عهده دارد. این تسمه‌ها معمولاً از موادی مانند پلی‌پروپیلن (PP)، پلی‌استر (PET) یا فولاد ساخته می‌شوند.

تسمه‌ها در ابعاد و اندازه‌ و میزان استحکام مختلف وجود دارد که به نوع کاربرد مورد نظر وابسته است. این تسمه‌ها معمولاً به صورت رول یا کویل عرضه می‌شوند و می‌توانند به سادگی بریده شده و به طول مورد نیاز استفاده شوند

تسمه PET

انواع تسمه پلاستیکی

تسمه PET

تسمه PET

تسمه کش PP

رول باز کن تسمه PP

رول بازکن تسمه PET

رول باز کن تسمه PET

رول بازکن تسمه PP

مزایای تسمه‌های PET و PP

طول عمر طولانی

قابلیت بازیافت و استفاده مجدد

مقاوم در برابر خوردگی

مقاوم در برابر مواد شیمیایی

انعطاف‌پذیر

وزن سبک

مشخصات تسمه PP

تسمه PP

تسمه (PP) نوعی تسمه بسته‌بندی است که از مواد پلی‌پروپیلن تولید می‌شود و متداول ترین و کم‌هزینه ترین تسمه در بین تسمه‌ها است. انتخاب خوبی برای کاربردهای سبک و متوسط است. تسمه‌های PP از مواد خام پلی پروپیلن، سازگار با محیط زیست و چگالی کم تولید می‌شوند. تسمه PP در ابعاد مختلف برای کاربردهای کاملاً خودکار، نیمه خودکار و دستی با ضخامت های مختلفی تولید می‌شود.

مشخصات تسمه PET

تسمه PET نوعی تسمه بسته‌بندی است که از ماده پلی‌اتیلن ترفتالات ساخته می‌شود. PET یک نوع ترموپلاستیک است. این نوع پلاستیک در دماهای بالاتر، از PVC یا PP (پلی‌پروپیلن) استحکام بیشتری دارد و می‌تواند به شکل‌های مختلفی تغییر شکل داده شود. تسمه PET به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر حرارت، استفاده گسترده‌ای در صنایع بسته‌بندی، حمل و نقل، لجستیک و بسته‌بندی پالت دارد. این تسمه معمولاً به صورت نوارهای باریک و پهن قابل انعطاف تولید می‌شود

تسمه PET

قیمت تسمه PP و PET

قیمت تسمه PP و تسمه PET تابع عوامل مختلفی است. نوع تسمه، مواد اولیه به کار برده شده در ساخت تسمه، ابعاد و ضخامت تسمه و میزان سفارش تسمه عواملی است که می‌تواند در قیمت تسمه تاثیر گذار باشد. در نهایت، تعیین قیمت دقیق تسمه نیازمند بررسی شرایط و مشخصات سفارش خاص شما است. بهترین راه برای دریافت قیمت دقیق، مراجعه به وبسایت و یا تماس با تامین کنندگان اصلی و بزرگ تسمه است تا بر اساس نیاز خود تسمه مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید تسمه

خرید تسمه PET و PP

خرید انواع تسمه‌ در مجموعه تهران صنعت با ضمانت اصالت و هویت کالا امکان‌پذیر است.

تهران صنعت بزرگترین مرکز تخصصی تولید و فروش انواع تسمه‌های PP (پلی‌پروپیلن) و PET (پلی‌اتیلن ترفتالات)  درجه یک در سایز‌های مختلف برای بسته بندی محصولات در صنایع متنوعی چون چوبی، بتنی، الیافی، کاشی و سرامیک، فولاد و … است.

برای خرید تسمه‌PET و خرید تسمه PP می‌توانید از طریق سایت و یا تماس با شماره تلفن 77044570-021 سفارش دهید.