دستگاه تسمه کش دست دوم

دستگاه تمسه کش

دستگاه تسمه کش به عنوان یکی از مهم ترین ابزار و وسایلی شناخته می شود که در بسته بندی وسایل و اجسام به کار برده می شود. باید در نظر داشته باشیم که هر واحد تولیدی نیازمند خرید انواع دستگاه تسمه کش می باشد. در نظر داشته باشید که این محصول به صورت دست دوم نیز در بازار عرضه می شود و شما قادر به خرید و ثبت سفارش آن هستید. ما در این مقاله قصد داریم تا در زمینه دستگاه تسمه کش دسته دوم با شما صحبت کرده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که یقینا می تواند برای شما مفید واقع شود.

دستگاه تسمه کش دسته دوم در بازار ایران در انواع مختلف وجود داشته و شما قادر به ثبت سفارش این محصول با قیمتی بسیار مناسب هستید. در صورتی که سوالی در خصوص خرید و قیمت دستگاه تسمه کش دست دوم داشته باشید، باید بدانید که قیمت ها بر اساس نوع محصول تعیین می شود.

قیمت دستگاه تسمه کش دست دوم

دستگاه تسمه کش دست دوم با قیمتی بسیار پایین تر از انواع محصولات نو در بازار عرضه می شود و شما قادر هستید که این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. از مهم ترین عواملی که بر قیمت دستگاه تسمه کش دست دوم تاثیر خواهد داشت را می توان نوع محصول، تیراژ بسته بندی در طول هر ساعت و همچنین مسائلی همچون میزان سلامت دستگاه، کارایی و برند تولید کننده آن دانست. در نظر داشته باشید که امروزه مدل های متنوعی از دستگاه تسمه کش مانند محصولات دستی، شارژی، برقی و بادی در بازار عرضه می شوند. ما در ادامه همین مقاله قصد داریم تا بیشتر در خصوص این محصول با شما صحبت کرده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت انواع دستگاه تسمه کش

قیمت دستگاه تسمه کش دستی دست دوم

یکی از بهترین و پر استفاده ترین انواع دستگاه تسمه کش که در بازار عرضه می شود را می توان محصولات دستی دانست. این سری از تسمه کش ها می توانند برای کارگاه های تولیدی که میزان تولیدات خیلی زیادی ندارند گزینه ای مناسب به شمار رود. در نظر داشته باشید که امروزه دستگاه تسمه کش دست دوم از نوع دستی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. میزان خرابی این دستگاه ها به صورت دست دوم بسیار کم بوده و همچنین قیمت دست دوم این محصول نسبت به سایر دستگاه تسمه کش موجود در بازار بسیار کمتر است.

از مهم ترین عواملی که بر قیمت دستگاه تسمه کش دستی دست دوم دارای تاثیر می باشد را می توان میزان سلامت دستگاه دانست. همچنین شرکت سازنده آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. باید دقت داشته باشید که پلمپ زن دستگاه در حالت سلامت باشد و شما می توانید از آن استفاده بسیار خوبی داشته باشید. از دیگر موارد موثر بر قیمت این دستگاه را می توان انتخاب فروشنده مناسب در این خصوص دانست. به همین منظور توصیه می شود که برای خرید این کالا از روش آنلاین استفاده نمایید.

قیمت دستگاه تسمه کش برقی دست دوم

از دیگر دستگاه های تسمه کش که در بسیاری از مراکز تولیدی بزرگ نیز از آن ها استفاده می شود را می توان دستگاه تسمه کش برقی دانست. دستگاه تسمه کش برقی در دو نمونه خودکار و دستی در بازار عرضه می شوند و قیمت محصولات دست دوم تا حد زیادی بر اساس این نوع تعیین می شود. در نظر داشته باشید که قیمت دستگاه تسمه کش برقی دست دوم بسیار مناسب تر از نمونه های نو بوده و همین امر باعث شده است تا بسیاری از مراکز صنعتی نسبت به خرید این محصول روی بیاورند.

مانند سایر انواع دستگاه تسمه کش که در بازار عرضه می شوند، این محصول نیز در مدل های دست دوم بر اساس میزان سلامتی که دارند در بازار عرضه شده و مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین نوع، مدل و میزان کارکرد دستگاه نیز بر قیمت دستگاه تسمه کش برقی دست دوم دارای تاثیر می باشند.

چرا باید از دستگاه تسمه کش استفاده کنیم؟

قیمت دستگاه تسمه کش بادی دست دوم

دستگاه تسمه کش بادی دست دوم بیشتر برای محصولات سنگین وزن مورد استفاده قرار می گیرد که وزن آن ها بر روی پالت بیشتر از دو تن باشد. در نظر داشته باشید که این سری از محصولات با قیمتی بسیار مناسب در دسترس خریداران قرار گرفته و خریداران قادر هستند که این کالا را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. قیمت دستگاه تسمه کش بادی دست دوم بر اساس مدل و شرکت سازنده آن تعیین می شود. از دیگر عوامل موثر بر این زمینه را می توان مانند سایر محصولات عرضه شده در بازار، سلامت و مدل دستگاه عنوان نمود.

قیمت دستگاه تسمه کش شارژی دست دوم

اگر حمل و نقل دستگاه تسمه کش برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، قطعا دستگاه تسمه کش شارژی می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد که از وزنی بسیار سبک بوده و شما قادر هستید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب به صورت دست دوم خریداری کنید. دستگاه تسمه کشی شارژی باید سلامت کامل باطری و همچنین سیستم های الکترونیک را داشته باشد و در کنار آن قسمت های متحرک دستگاه نیز نباید هیچگونه مشکلی داشته باشند تا بتوانیم از این محصول استفاده داشته باشیم. در صورتی که قصد دارید نسبت به دریافت قیمت دستگاه تسمه کش شارژی دست دوم اقدام کنید و یا آن را ثبت سفارش نمایید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.

خرید انواع قطعات تسمه کش

برای خرید انواع قطعات تسمه کش با ما در تماس باشید. برای مثال می توانید به صفحه خرید قطعات دستگاه تسمه کش بادی مراجعه کنید و کد قطعه مورد نظر را برای ما ارسال کنید تا قطعات برای شما ارسال شود.

تصویر کژوان عباسی

کژوان عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه کش janson
    تسمه کش Janson
  • تسمه کش شارژی TS 19B
    تسمه کش شارژی TS 19B
  • تسمه کش بادی
    تسمه کش بادی (پنوماتیکی)
  • تسمه کش اتوماتیک TP6000
    تسمه کش اتوماتیک TP6000