اجاره دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش

یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین دستگاه ها در صنعت و کارخانه ها برای بسته بندی محصولات، دستگاه تسمه کش می باشد. در گذشته بسته بندی محصولات به شیوه دستی انجام می شد که این مساله هم وقت گیر بود و هم آنقدر دقیق نبود که بتوان از بسته بندی محصول مطمئن شد. به همین دلیل در حین جا به جایی و حمل و نقل کالای بسته بندی شده ممکن بود مشکلی رخ دهد و یا بسته بندی کالا خراب شود.
با توجه به کارایی و ویژگی های خوب دستگاه تسمه کش، افراد تمایل دارند تا این دستگاه را برای کار خود خریداری کنند و یا حتی اجاره بگیرند.
در ادامه این متن می خواهیم به طور کامل تری پیرامون دستگاه تسمه کش صحبت کنیم تا اگر قصد خرید و یا اجاره گرفتن آن را دارید به درستی بتوانید تصمیم بگیرید.

همچنین بخوانید: نحوه کار با تسمه کش دستی

اجاره دستگاه تسمه کش

انواع دستگاه تسمه کش

در دنیای امروزه به دلیل اهمیت بالای دستگاه تسمه کش شرکت های مختلفی در صدد تولید انواع جدید از دستگاه های تسمه کش می باشند.هر کدام از این شرکت ها در تلاش اند بی نظیر ترین دستگاه تسمه کش را تولید کنند تا نیازهای مشتریان خود را بر طرف سازند. هنگام خرید و یا اجاره دستگاه تسمه کش خوب است به نکات مختلف و ویژگی های دستگاه ها اشنا باشیم تا بتوانیم بهترین مدل را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. دستگاه‌ های تسمه کش طبق ویژگی‌های مختلفی که دارند به گروه‌های زیر دسته بندی می شوند:


تسمه کش پلاستیکی
تسمه کش فلزی
تسمه کش دستی
تسمه کش بادی
تسمه کش برقی

تسمه کش شارژی


هرکدام از انواع دستگاه های تسمه کش نام برده شده دارای ویژگی هایی هستند که متناسب با نوع خاصی از کالا در ابعاد و وزن مختلف و همچنین تعداد محصولات برای بسته بندی می باشند.

همچنین بخوانید: نحوه کار با تسمه کش بادی

انواع دستگاه تسمه کش

مزیت های تسمه کش

از مهمترین و برترین مزایای استفاده از دستگاه تسمه کش می توان به این مورد اشاره داشت که با استفاده از دستگاه های تسمه کش صرفه جویی زیادی در زمان می شود. هر کسی که یک بار کار بسته بندی کالایی را انجام داده باشد به طور قطع می داند که این کار چه دشواری هایی دارد. حالا اگر کالای مورد بسته بندی بسیار بزرگ سنگین باشد این دشواری چندین برابر می شود.
بسته بندی محصول کاری زمان بر است اما یا استفاده از دستگاه های تسمه کش این کار در زمان بسیار کوتاهی و در عرض چند ثانیه انجام می شود همچنین در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود زیرا دیگر نیازی به نیروی انسانی زیاد برای امر تسمه کشی نیست و اشتباهات ناشی از خطا های انسانی نیز در امر بسته بندی رخ نخواهد داد.
کشش و مقاومت تسمه های به کار برده شده در دستگاه های تسمه کش بسیار زیاد است. به همین دلیل استفاده از این دستگاه ها امنیت و اطمینان از بسته بندی محصول را افزایش می دهد و دیگر نگرانی برای این امر وجود نخواهد داشت.

همچنین بخوانید: نحوه کار با تسمه کش نیمه اتوماتیک

مزیت های دستگاه تسمه کش

اجاره دستگاه تسمه کش چه مزیت هایی دارد؟

از دستگاه های تسمه کش می توان در صنعت و کارخانه های بزرگ تا کارگاه های کوچک و حتی استفاده های شخصی استفاده کرد. دستگاه های تسمه کش با توجه به ویژگی هایی که دارند دارای قیمت های مختلفی می باشند. ممکن است در صورتی که برای استفاده شخصی و یا کارگاه کوچک قصد استفاده از دستگاه تسمه کش را داشته باشید، هزینه خرید بالایی نیاز به پرداخت باشد که این امر مقرون به صرفه نخواهد بود. برای همین موضوع شما می توانید دستگاه های تسمه کش مورد نیاز خود را اجاره کنید و تنها هزینه اجاره آن ها را بپردازید. سپس پس از اتمام کار بسته بندی دستگاه را بازگردانید.
اجاره دستگاه تسمه کش این آپشن را به متقاضیان می دهد که به جای خرید یک دستگاه، با هزینه ای کمتر بتوانند چند دستگاه تسمه کش را اجاره کنند و به بسته بندی تمام کالا ها از کوچک تا خیلی بزرگ بپردازند.

کلام آخر

در این مقاله تا حد امکان تلاش کردیم توضیحاتی را در خصوص اجاره دستگاه تسمه کش و مزایایی که با اجاره آن میتوانید نصیب خود کنید، خدمت شما ارائه دهیم. اما مسئله اینجاست؛ دستگاه تسمه کش تا اندازه ای کاربردی‌ست که همواره سوالات زیادی در خصوص چگونگی استفاده از آن و حتی نحوه اجاره در ذهن مخاطبان به وجود می آید. از همین رو توصیه می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان و متخصصان ما ارتباط برقرار کنید. آنها راهنمایی های کاملی را در این راستا در اختیار شما قرار خواهند داد.

شرکت صنایع بسته‌بندی تهران صنعت در سال‌های اخیر در زمینه واردات انواع دستگاه‌های تسمه‌کش به خصوص از نوع دستی و پرتابل، توانایی دارد. این شرکت توانسته است تا محصولات با کیفیتی را از برندهای معتبر دنیا به ایران وارد نماید. جهت خرید محصولات و یا دریافت مشاوره با کارشناسان ما از طریق تماس با ما، در ارتباط باشید.

تصویر کژوان عباسی

کژوان عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه‌کش دستی فلزی 32
    تسمه کش دستی فلزی 32
  • تسمه کش دستی سامسونگ
    تسمه کش دستی سامسونگ
  • تسمه کش اتوماتیک TP6000
    تسمه کش اتوماتیک TP6000
  • تسمه کش Jampack 11
    تسمه کش Jampack 11 جمپک