دستگاه تسمه کش اتوماتیک برای مبل

دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش اتوماتیک وسیله‌ای است که امروز در صنایع مختلفی مانند صنایع مبلمان و صنایع مواد غذایی برای بسته‌بندی کردن محصولات استفاده می‌شود. انواع مختلفی از دستگاه‌های تسمه کش اتوماتیک برای بسته‌بندی وجود دارد. آن‌ها در اندازه‌ها و اشکال مختلف وجود دارند. برخی از آن‌ها اندازه کوچک دارند در حالی که برخی دیگر اندازه بزرگ دارند. قیمت این دستگاه‌ها بسته به ویژگی‌های آن‌ها متفاوت است.

دستگاه تسمه کش اتوماتیک

دستگاه تسمه کش برای بسته‌بندی محصولاتی مانند مبلمان، مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، داروها و غیره استفاده می‌شود. این دستگاه معمولاً در صنایع تولیدی که نیاز به تولید با سرعت بالا دارند، استفاده می‌شود. این ماشین‌ها با استفاده از تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده قادرند هزاران بسته را در ساعت تولید کنند که به راحتی می‌توان آن‌ها را برای رفع نیازهای خاص تنظیم و استفاده کرد. این دستگاه تسمه کش اتوماتیک از یک بند برای پیچیدن دور محصول و بسته‌بندی استفاده می‌کند.

این دستگاه دارای وسیله‌ای است که بند را در حالی که آن را به دور محصول می‌پیچد در جای خود نگه می‌دارد. پس از اتمام کار، بند را آزاد می‌کند تا بتوان از آن دوباره استفاده کرد. این نوع بسته‌بندی برای مبلمان و مواد غذایی مفید است. از آسیب دیدن محصول در اثر جابجایی جلوگیری می‌کند. همچنین محصول را از آلودگی در امان نگه می‌دارد.

دستگاه تسمه کش

کاربرد دستگاه تسمه کش اتوماتیک برای بسته‌بندی مبل

امروزه دستگاه تسمه کش اتوماتیک به طور گسترده‌ای در صنعت مبلمان استفاده می‌شود. این دستگاه می‌تواند به طور خودکار انواع مختلف مبل را در جعبه‌های مختلف بسته‌بندی کند.

دستگاه تسمه کش اتوماتیک می‌تواند به طور خودکار یک بند پلاستیکی در اطراف محصول ایجاد کند، سپس بند اضافی را از هر دو انتهای بسته جدا کند. به این ترتیب بسته‌بندی می‌تواند محکم بسته شود. این نوع ماشین دارای مزایای بسیاری از جمله راندمان بالا، هزینه کم، عدم نیاز به نیروی انسانی و… می‌باشد.

دستگاه تسمه کش اتوماتیک مزیت‌های زیادی نسبت به تسمه کش دستی دارد. به عنوان مثال هنگام استفاده از دستگاه تسمه کش دستی، باید هر بند را به صورت دستی در اطراف بسته قرار دهید. اگر کار بر روی چندین بسته را همزمان انجام دهید، ممکن است زمان زیادی طول بکشد. اما در مقابل، یک دستگاه تسمه کش اتوماتیک به شما این امکان را می‌دهد که یک بند را در یک زمان دور چندین محصول قرار دهید. این بدان معناست که شما می‌توانید بسیاری از اقلام را بسیار سریعتر از قبل بسته‌بندی کنید.

یک مزیت این است که آن‌ها می‌توانند طیف گسترده‌ای از محصولات از جمل مبلمان را بدون دخالت انسان در جعبه‌ها بسته‌بندی کنند. مزیت دیگر این است که آن‌ها قادر به تولید بسته‌های سازگار، با کیفیت و با تعداد بالاتری نسبت به روش‌های دستی هستند. مزیت سوم این است که آن‌ها توانایی تولید تعداد زیادی بسته در ساعت را دارند.

آیا می‌توان از تسمه کش بادی برای بسته‌بندی مبل استفاده کرد؟

بله، امروزه از دستگاه تسمه کش بادی نیز برای بسته‌بندی انواع مبل استفاده می‌شود. از این ابزار می‌توان برای پیچیدن کاناپه، صندلی، تخت، میز و… استفاده کرد. دستگاه تسمه کش بادی ابزاری است که می‌توان از آن برای پیچیدن و بسته‌بندی هر جسمی استفاده کرد. این موضوع شامل مبلمان، وسایل نقلیه و…می شود. دستگاه تسمه کش بادی با باد کردن یک محفظه کوچک بدون هوا در اطراف وسیله‌ای که نیاز به بسته‌بندی دارد کار می‌کند. پس از باد شدن، محفظه هوابند با استفاده از یک چسب مخصوص به وسیله‌ای که نیاز به بسته‌بندی دارد، متصل می‌شود. هنگامی که محفظه هوابند آزاد می‌شود، نیروی هوای داخل به چسب فشار می‌آورد و باعث می‌شود که اقلام محکم بسته شوند.

تسمه کش برقی اتوماتیک

مزیت‌های دستگاه تسمه کش اتوماتیک برای بسته‌بندی مبلمان

استفاده از این دستگاه برای بسته‌بندی کردن مبل مزیت‌های زیادی دارد.

دستگاه‌های تسمه کش می‌توانند کارایی را افزایش دهند. با استفاده از این دستگاه می‌توان تعداد بیشتری مبل را به صورت همزمان بسته‌بندی کرد. یک تسمه گیر خودکار به کارگران کمک می‌کند تا سریعتر کار کنند و اقلام بیشتری را به طور همزمان بسته‌بندی کنند.

ماشین‌های تسمه کش می‌توانند کیفیت را بهبود بخشند. هنگامی از روش دستی برای بسته‌بندی مبلمان استفاده می‌شود، ممکن است به طور تصادفی قسمت‌های حساس مبل آسیب ببینند. با استفاده از این دستگاه اتوماتیک می‌توان تسمه‌ها را طوری برنامه‌ریزی کرد که از تماس با نواحی خاصی از محصول جلوگیری کند و از آسیب دیدن آن جلوگیری کرد.

دستگاه‌های تسمه کش اتوماتیک می‌توانند از محصولات محافظت کنند. محصولات بسته‌بندی شده با استفاده از روش‌های تسمه دستی ممکن است به دلیل استفاده نادرست آسیب ببینند. با استفاده از دستگاه تسمه کش اتوماتیک می‌توانید اطمینان حاصل کنید که محصولات در طول فرآیند بسته‌بندی ایمن باقی می‌مانند.

تصویر کژوان عباسی

کژوان عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه کش شارژی TS 19B
    تسمه کش شارژی TS 19B
  • تسمه‌کش دستی فلزی 32
    تسمه کش دستی فلزی 32
  • رول باز کن تسمه PP
    رول باز کن تسمه PP
  • تسمه کش transpak
    تسمه کش Transpak