چرا باید از دستگاه تسمه کش استفاده کنیم؟

چرا باید از دستگاه تسمه کش استفاده کنیم؟

دستگاه تسمه کش از جمله دستگاه‌هایی‌ست که در اکثریت موارد توسط متخصصان مورد استفاده قرار میگیرد. پس بسیار حائز اهمیت است که آن را از کسانی خریداری کنید که اطلاعات کاملی از آن دارند. البته قبل از آن لازم است تا آگاهی کامل و دقیقی از آن داشته باشید.
پس باید بدانید؛ دستگاه تسمه کش از جمله مهم ترین نیازهای صنعتی در دنیای امروز در زمینه تولید و بسته بندی محسوب می شود. این دستگاه در انواع مدل های مختلف از جمله تسمه های پلاستیکی و فلزی مورد استفاده می باشد و دارای کارایی بسیار بالایی است. در دنیای امروزی استفاده از انواع تسمه کش در بخش های مختلف از جمله کارگاه، کارخانه، چاپخانه و سایر موارد که به امر بسته بندی نیاز هست بسیار گسترده شده و میبینیم که استفاده از دستگاه تسمه کش روز به روز در حال گسترش است. جهت اطلاع از قیمت انواع تسمه کش کلیک کنید.
برای اینکه بدانید کدام نوع تسمه کش مناسب کار و فعالیت شما است باید ابتدا ویژگی ها و کاربرد دستگاه های تسمه کش را بدانید تا درست ترین انتخاب را داشته باشید.

همچنین بخوانید: اجاره دستگاه تسمه کش

چرا باید از دستگاه تسمه کش استفاده کنیم؟اهمیت دستگاه تسمه کش و دلایل آن

اکثر کسب و کار ها در میانه و یا انتها به امر بسته بندی نیاز دارند. در کنار سایر لوازم و تجهیزات ضروری و مورد نیاز برای کسب و کار ها، تسمه کش نیز دستگاهی ضروری است. این ماشین عملکرد خاص خود را دارد که همین عملکرد خوب حضورش را برای بسته بندی ضروری کرده است.
در گذشته کار بسته بندی به شیوه دستی و سنتی انجام می شد. از جمله مشکلات این روش نیاز به نیروی انسانی زیاد، نیاز به زمان زیاد و همچنین اشتباهات رایج در خطاهای انسانی حین بسته بندی و یا پس از آن بود. با روی کار آمدن دستگاه های تسمه کش این مشکلات به حداقل رسیده به شکلی که دیگر نیاز نیست برای امور بسته بندی، زمان و هزینه زیادی صرف شود و یا نیروی انسانی در تعداد بالا به این کار بپردازند.
دستگاه های تسمه کش از انواع مختلفی همچون تسمه کش دستی، تسمه کش برقی و از این قبیل می باشند که برای بسته بندی کارتن ها و جعبه ها در ابعاد کوچک و بزرگ استفاده می شود.

معرفی دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش یکی از ضروری ترین دستگاه ها در خط تولید می باشد. طی مراحل بسته بندی به کمک دستگاه تسمه کش، انواع متفاوتی از تسمه ها من جمله فولادی و پلاستیکی دور تا دور جعبه های مورد نظر برای بسته بندی کشیده می شود که همین امر سبب سرعت بخشیدن به کار بسته بندی می شود. دستگاه های تسمه کش بسته به نوع صنعت و میزان استفاده و کاربردی که دارد به دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دسته بندی می شود که نوع اتوماتیک بیشتر برای کالاهای بزرگ و یا بسته بندی در تعداد بالا در صنایع استاده می شود.

دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک

تسمه کش نیمه اتوماتیک محبوبیت بالایی دارد. این محصولات با کیفیت بوده و برای بسته بندی انواع جعبه ها و کارتن ها در تمامی ابعاد مورد استفاده می باشند. از جمله مزایای دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک قیمت مناسب ان نسبت به نوع تمام اتوماتیک است و اینه با یک اپراتور این دستگاه کار بسته بندی را انجام می دهد و نیازی به نیروی انسانی در تعداد بالا ندارد.

همچنین بخونید: نکات مهم در خرید انواع دستگاه تسمه کش

چرا باید از دستگاه تسمه کش استفاده کنیم؟دستگاه تسمه کش اتوماتیک

نوع دیگر دستگاه های تسمه کش، تسمه کش اتوماتیک است که در کارخانه های بزرگ که تعداد جعبه ها زیاد بوده و همچنین سرعت در آن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد استفاده می شود.
این دستگاه نسبت به نوع نیمه اتوماتیک هزینه بالاتری دارد به همین منظور بیشتر در صنایع وسیع و بزرگ از آن استفاده می شود.
کلام آخر
در گذشته های دور، برای بسته بندی محصولات از روش دستی استفاده میکردند که نتوانست نیاز صنایع و یا کسب و کارهای وسیع را پاسخ دهد. پس بهترین گزینه دستگاه های تسمه کش بود که با هدف بهبود این روش به دنیا معرفی شد. این دستگاه ها از جمله نیازهای اساسی در صنایع تولیدی و بسته بندی را برطرف می کند. امروزه در بازار و صنایع مختلف شاهد انواع گوناگونی از دستگاه های تسمه کش مانند تسمه کش فلزی، تسمه کش بادی، تسمه کش ترنسپک و از این نوع موارد هستیم که هر کدام با توجه به ویژگی و عملکرد خاصی که دارند برای صنعت و هدف مختلفی استفاده می شوند.
اگر قصد خرید و یا انتخاب دستگاه تسمه کش را دارید، توصیه داریم به بخش تماس باما مراجعه کنید. کارشناسان ما میتوانند راهنمایی هایی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

 

تصویر کژوان عباسی

کژوان عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه کش janson
    تسمه کش Janson
  • خرید تسمه
    تسمه PP
  • تسمه‌کش دستی فلزی 32
    تسمه کش دستی فلزی 32
  • تسمه کش بادی
    تسمه کش بادی (پنوماتیکی)