مزیت استفاده از دستگاه های تسمه کش

چرا باید از دستگاه تسمه کش استفاده کنیم؟

در گذشته دور محصولات به شکلی که امروزه بسته بندی می شوند، بسته بندی نمی شدند. بسته بندی ها اکثرا به صورت دستی و سخت انجام می شد. همین امر سبب شده بود تا بسته بندی ها به طور محکم و قابل اطمینان نباشد و هر لحظه احتمال بروز اتفاق در حین جابه جایی پیش آید. این دل نگرانی ها حین بسته بندی و جا به جایی اجسام بود تا زمانی که دستگاه تسمه کش با تنوع گسترده پا به میدان گذاشت.
استفاده از دستگاه تسمه کش دستی کاربردی آسان دارد و باعث تسریع در کار کارگران و بسته بندی محصولات و در ادامه عرضه کالا ها با اطمینان خاطر و خیالی آسوده در بازار می باشد.
از مهمترین دلایل استفاده از تسمه کش ها در بسته بندی محصولات می توان به کارایی بالای این تجهیزات برای بسته بندی هر نوع محصول و تنوع بالای این دستگاه در سایز های مختلف است.

انواع دستگاه تسمه کش

• دستگاه تسمه کش برقی
• دستگاه تسمه کش دستی
• دستگاه تسمه کش پلاستیکی
• دستگاه تسمه کش فلزی
• دستگاه تسمه کش بادی

مزایای استفاده از دستگاه تسمه کش

استفاده از دستگاه تسمه کش مزیت های زیادی دارد که در ادامه به توضیح مزیت استفاده از دستگاه های تسمه کش می پردازیم.

1.نخستین مزیت استفاده از دستگاه تسمه کش در کاهش خطرات است.

در بسته بندی به روش تسمه کش خطرات بسته بندی کارتن‌های کوچک و بزرگ بسیار کاهش پیدا می کند. علاوه بر این عمل بسته بندی سریع تر انجام می شود چرا که تمامی کارها با دستگاه‌های تسمه کش انجام می شود و دیگر نیروی انسانی و دستی دخیل نیست. همین امر باعث افزایش دقت بسته بندی و افزایش سرعت در کار بسته بندی شده است.
دستگاه های تسمه کش با توجه به نیاز افراد برای بسته بندی کالا ها در سه نوع اتوماتیک، دستی و نیمه اتوماتیک در بازار وجود دارد. با استفاده از این دستگاه ها عمل بسته بندی با سرعت بسیار بالا و دقتی مثال زدنی انجام خواهد شد. به نحوی که احتمال بروز مشکل و حادثه به صفر و حداقل خواهد رسید. در صورت استفاده از دستگاه تسمه کش برای بسته بندی جعبه ها دیگر نگران جابه جایی آنان نباشید.

2.کاهش هزینه ها با استفاده از دستگاه تسمه کش

یکی از مزایای مهم دستگاه تسمه کش کاهش هزینه های لازم برای بسته بندی محصولات است. از آن جایی که دستگاه تسمه کش در انواع مختلفی موجود است و به شکلی طراحی شده اند که می تواند به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک نیز از آن ها استفاده کرد. در نتیجه در این صورت دیگر نیازی به نیروی انسانی و در نتیجه هزینه های اضافی و با خطرات و اشکالات احتمالی نیست.
به دلیل دخیل نبودن نیروی انسانی احتمال اشتباه درامر بسته بندی کاش یافته و هزینه های اضافی از این قبیل نیز بر طرف می شود.

3.فعالیت 24 ساعته مزیت دیگر دستگاه تسمه کش

یکی از مهمترین مزایای دستگاه تسمه کش که افراد زیادی را به خود علاقه مند کرده است، استفاده از دستگاه بدون نیاز به استراحت و به صورت 24 ساعته می باشد. این امر برای شرکت ها و کارخانه هایی که می خواهند در مدت زمانی کوتاه تعداد بالایی از محصول را بسته بندی کنند بسیار مفید و پر فایده است.
نکته مهم دیگر در استفاده از دستگاه بسته تسمه کش این است که هر ابعادی از محصول را که مد نظر باشد توسط این دستگاه قابل بسته است.

امکان حمل دستگاه تسمه کش

یکی از مهمترین مزیت های دستگاه تسمه کش این است که به راحتی و در هر محیطی قابل حمل و جا به جایی است. این امر باعث شده است افرادی که قصد بسته بندی محصولات خود را در نقاط متفاوت دارند ،بدون هیچ مشکلی در جابه جایی بتوانند از این دستگاه استفاده کنند.

جمع بندی

استفاده از دستگاه تسمه کش نسبت به روش های دستی بسته بندی کالا ها و جعبه ها مزایای بسیار زیادی دارد و در استفاده از این روش دیگر نگرانی در طول حمل لوازم نخواهید داشت. همین مزایا باعث شده است تا افراد تمایل یابند تا در امر بسته بندی لوازم خود از دستگاه های تسمه کش استفاده کنند. از جمله مزایای استفاده از دستگاه تسمه کش می توان به موارد زیر اشاره داشت.
• بسته بندی محصولات در هر ابعادی و بدون در نظر گرفتن سایز با استفاده از تسمه کش
• حمل و نقل راحت دستگاه تسمه کش
• سرعت بالا در امر بسته بندی کالاها
• عدم وارد شدن آسیب به محصول درطی جابجایی
• کاهش هزینه ها
• دقت بالا در بسته بندی نسبت به روش های قدیمی و دستی

تصویر کژوان عباسی

کژوان عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • تسمه کش دستی سامسونگ
    تسمه کش دستی سامسونگ
  • رول باز کن تسمه PP
    رول باز کن تسمه PP
  • رول باز کن تسمه PET
    رول باز کن تسمه PET
  • تسمه کش Jampack 11
    تسمه کش Jampack 11 جمپک