راهنمای خرید دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش کارتن

تولید و ارائه محصول به بازار فروش، دارای مراحل متعددی است که بسته بندی یکی از مراحل مهم در این پروسه به حساب می‌آید، چون بسته بندی قبل از خود محصول در معرض دید خریدار قرار می‌گیرد و تاثیر مستقیمی در رشد یا کاهش فروش دارد. با بسته بندی مناسب می‌توان آمار فروش را بسیار افزایش داد، هم‌چنین به طور معمول تمایل افراد به خرید محصولاتی بیشتر است که بسته بندی خوبی داشته باشند. یکی از روش‌های پرکاربرد در بسته بندی استفاده از تسمه کش است.
اگر شما نیز قصد خرید دستگاه تسمه کش دارید با ما همراه باشید چراکه در ادامه به بررسی انواع تسمه کش‌های موجود می‌پردازیم و همچنین چند گام مهم، برای خرید تسمه کش معرفی می‌کنیم.

تسمه کش

تسمه کش دستگاهی پر کاربرد در بسته بندی انواع محصولات می‌باشد که با توجه به اینکه در صنایع زیادی به بسته بندی نیاز داریم، انواع مختلفی از تسمه کش در بازار وجود دارند که با توجه به کاربردشان، نحوه کار متفاوتی نیز دارند.
علاوه بر اینکه استفاده از تسمه کش برای بسته بندی، ظاهر خوبی از محصول ارائه می‌دهد، حمل‌ونقل محصولات را نیز بسیار آسان‌تر و امن‌تر می‌کند. هم‌چنین سرعت تولید و ارائه محصول را بالا می‌برد.

انواع تسمه کش

اولین گام برای خرید یک تسمه کش مناسب و کاربردی برای شما و کسب‌وکارتان، آشنایی با انواع تسمه کش‌ها است تا بتوانید بر حسب ویژگی هر کدام، درنهایت انتخاب خوبی داشته باشید.
با توجه به اینکه تقریبا بسته بندی، عضو جدا نشدنی پروسه تولید هر محصولی است‌، انواع متفاتی از تسمه کش‌ها وجود دارد.

همچنین بخوانید: سرویس و تعمیر دستگاه تسمه کش

انواع تسمه کش

  • _تسمه کش دستی

تسمه کش دستی ساده‌ترین مدل موجود در بازار است که نحوه استفاده آسانی نیز دارد و قابل حمل است، به راحتی برای انواع بسته بندی‌ها کاربرد دارد و با اهرم و نیروی دست فرد کار می‌کند. تسمه کش دستی، معمولا برای بسته بندی محصولاتی که در انواع کارتن‌ مقوایی، چوبی و پلاستیکی قرار می‌گیرند، مناسب می‌باشد.

  • _تسمه کش بادی

این نوع تسمه کش‌ها توسط نیروی باد کار می کنند و شکل ظاهری متفاوتی نیز نسبت انواع دیگر تسمه کش‌ها دارند. وجود یک کمپرسور باد در کنار این نوع تسمه کش به‌منظور استفاده از انرژی باد، ضروری است. از تسمه کش بادی می‌توان در بسته‌ بندی محصولاتی با حجم و وزن بالا استفاده کرد.

  • _تسمه کش نیمه اتوماتیک

تسمه کش نیمه اتوماتیک یکی از دستگاه‌های پرکاربرد در تسمه زنی به حساب می‌آید که درمقایسه با سایر تسمه کش‌ها، قیمت مناسب‌تری دارد و برای تسمه کشی انواع بسته بندی‌ها مثل کارتن و جعبه کاربرد دارد و بسیار سریع عمل می‌کند. این دستگاه همواره به یک اپراتور نیاز دارد.

  • _تسمه‌ کش تمام اتوماتیک

دستگاه تسمه‌ کش تمام اتوماتیک برای تسمه‌زنی با سرعت بالا کاربرد دارد و در امتداد خط تولید همانند نوار نقاله بدون نیاز به حضور اپراتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ویژگی این امکان را فراهم می‌کند که این نوع تسمه کش 24 ساعته فعالیت کند.

قیمت و هزینه نهایی تسمه کش

تسمه کش‌ها با قیمت‌های متفاوتی وجود دارند که نحوه کارکرد و جنس و مواد مصرفی برای تولید آن‌ها، از عوامل موثر بر قیمت می‌باشند. شما از طریق قسمت فروشگاه سایت ما می‌توانید به‌راحتی به لیست قیمت انواع تسمه کش‌ دسترسی داشته باشید.

همچنین بخوانید: قیمت بسته تسمه کش

قیمت و هزینه انواع دستگاه تسمه کش

نکاتی مهم در خرید تسمه کش

در مرحله اخر خرید باید این نکات را هم به یاد داشته باشید:

  • _دفترچه راهنما را به دقت بررسی کنید و به‌طور دقیق با دستگاه و نحوه کارکرد آن آشنا شوید.
  • _راندمان و توان مفید دستگاه را بررسی کنید.
  • _توجه داشته باشید که تسمه کش گارانتی داشته باشد و همچنین به موارد تحت پوشش گارانتی مدت زمان آن نیز دقت کنید که گارانتی دقیقا از روز خرید شما آغاز شود.
  • _پاسخ به مشتریان توسط کارخانه سازنده و فروشنده کالا برای خریداران و مشتریان وجود داشته باشد.
  • _کالا لوازم جانبی مورد نیاز را داشته باشد.
  • _کالا خدمات پس از فروش داشته باشد.
  • _تمام موارد ذکر شده بسیار مهم می‌باشند، شما با اطمینان می‌توانید تیم tspack.ir را برای داشتن خریدی مطمئن انتخاب کنید.

خرید انواع تسمه کش

دستگاه های تسمه کش یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها در زمینه بسته بندی محصلات می باشند. این دستگاه ها دارای انواع و مدل های مختلفی هستند که هر کدام بسته به تعداد کالا و ابعاد ان مناسب تر است.شرکت صنایع بسته‌بندی تهران صنعت در سال‌های اخیر در زمینه واردات انواع دستگاه‌های تسمه‌کش به خصوص از نوع دستی و پرتابل، توانایی دارد. این شرکت توانسته است تا محصولات با کیفیتی را از برندهای معتبر دنیا به ایران وارد نماید.لازم به ذکر است که تمامی محصولات شرکت تهران صنعت دارای گارانتی تعویض دوماهه دستگاه و گارانتی یک ساله قطعات و همچنین خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد .

تصویر کژوان عباسی

کژوان عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما به این مطلب

درباره ما

مجموعه تهران صنعت (tspack) در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه‌کش بادی، تسمه کش برقی و تسمه کش دستی منطبق با فناوری روز دنیا، تولید انواع تسمه PP و PET در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف در صنعت بسته بندی فعالیت دارد.

محصولات شرکت تهران صنعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض کامل دستگاه، 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است.

جدید‌ترین مطالب

خرید محصولات

  • رول باز کن تسمه PET
    رول باز کن تسمه PET
  • تسمه کش transpak
    تسمه کش Transpak
  • تسمه کش دستی
    تسمه کش دستی با انبر
  • تسمه‌کش دستی فلزی 32
    تسمه کش دستی فلزی 32